Ga naar inhoud

sata 13pinns naar sata 22pinns


draadje

Aanbevolen berichten

ik heb een all in one pc. (hp) mooie en goede pc.

echter.... ttv van uitgave zat er oa geen hdmi aansluiting op en 1sata voor hd en 1 voor dvd.

de laatste is inwendig 13pinns immers de dvd is ook 13pinns voeding en data samen.

op de plaats van de dvd wil ik een ssd hd erin zetten er is plaata omdat de ssd veel kleiner is als de dvd.

nu de vraag. kan ik (sata converter heb ik) de 13pinn omzetten op 22pinns het voltage van de ssd is 5volt idem als de dvd die er uiikomt.

alleen zit ik met het probleem hoe dit zicht verhoudt. immers een dvd heeft vwb data wisseling een ander systeem als een hd.

ook al omdat de dvd op 13pinns is aangesloten en ook maar 13pinns heeft!!

ik kan geen goede uitleg vinden hoe de data lijnen lopen van de hd en verschil met dvd.

wie weet dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hp all in one 5130. i5 processor(heb ik 2jaar geleden er in geplaatst zat eerst i3 in)

de convertor komt met de rechtste kant momenteel tegen kunstof aan,moet ik iets op vinden.

dit staat los van mijn vraag.

heb een oude 2 1/2 inch hd aan de convertor gehangen,

maar past niet wat ik al vermeld heb.

gr

draadje

ik heb een all in one pc. (hp) mooie en goede pc.

echter.... ttv van uitgave zat er oa geen hdmi aansluiting op en 1sata voor hd en 1 voor dvd.

de laatste is inwendig 13pinns immers de dvd is ook 13pinns voeding en data samen.

op de plaats van de dvd wil ik een ssd hd erin zetten er is plaata omdat de ssd veel kleiner is als de dvd.

nu de vraag. kan ik (sata converter heb ik) de 13pinn omzetten op 22pinns het voltage van de ssd is 5volt idem als de dvd die er uiikomt.

alleen zit ik met het probleem hoe dit zicht verhoudt. immers een dvd heeft vwb data wisseling een ander systeem als een hd.

ook al omdat de dvd op 13pinns is aangesloten en ook maar 13pinns heeft!!

ik kan geen goede uitleg vinden hoe de data lijnen lopen van de hd en verschil met dvd.

wie weet dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.