Ga naar inhoud

scherm valt uit


Aanbevolen berichten

Goeiemorgen,

na ongeveer 1 à 2 minuten zonder activiteit op mijn laptop valt het scherm steeds uit.

Het wordt zwart zoals in slaapstand, zonder eerst in schermbeveilingsmode te gaan.

Erg vervelend: iemand enig idee waaraan dat kan liggen?

Alvast bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik met RECHTS op het batterij-icoontje, onderaan rechts in de statusbalk en kies in het menu dat zich opent voor "Energiebeheer". Nu klik je, bij het gebruikte energieschema op "De schema-instellingen wijzigen".

Hoe zijn de instellingen hier voor "Het beeldscherm uitschakelen na ... " ?

Kan je er met het knipprogramma (klik er op) een afbeelding van maken en die in een volgend bericht hier op het forum plaatsen (klik er op)?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik bij "Het beeldscherm uitschakelen na" op het pijltje (rechterkant) en stel de gewenste tijd in voor het uitschakelen van je scherm ... dit zowel op accu als op netspanning, na het wijzigen van deze instellingen klik je onderaan op de knop "Wijzigingen opslaan".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je het merk en de volledige type-aanduiding van je laptop posten ? ... graag ook een link naar een Speccy-logje:

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op deze kwam nog geen antwoord:

Kan je het merk en de volledige type-aanduiding van je laptop posten ? ...

De ventilator van je Sony (type = ???) doet alvast prima zijn werk want de gemeten temperaturen zien er keurig uit.

Je laptop staat ruim 3,5 dagen aan ? ... kan je hem eens herstarten of hem volledig afsluiten en dan opnieuw opzetten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeiemorgen,

TYPE = SVE1712W1EB

Mijn laptop heeft nog nooit 3,5 dagen aangestaan !

Ik sluit hem ALTIJD volledig af na gebruik; hij staat gemiddeld tweemaal 2 of 3 uren per dag aan één stuk aan, zelden meer!

De voedingskabel is wel permanent aangesloten, ik werk zelden of nooit op batterij.

Zo, hopelijk heb je wat meer aan deze gegevens.

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn laptop heeft nog nooit 3,5 dagen aangestaan !

Ik sluit hem ALTIJD volledig af na gebruik; hij staat gemiddeld tweemaal 2 of 3 uren per dag aan één stuk aan, zelden meer!

Ik ga verder op wat Speccy hierover weergeeft:

Huidige tijd:

4/06/2014 19:08:37

Huidige uptime:

302 850 seconde(n) (3 d, 12 h, 07 m, 30 s)

Laatste opstarttijd:

1/06/2014 7:01:07

Via deze link kan je de grafische driver downloaden, heeft de installatie ervan een gunstige invloed op je probleem ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.