Ga naar inhoud

Stuurprogramma voor grafische kaart installeren?


David

Aanbevolen berichten

Ik las onlangs een topic waarin iemand werd geholpen met bijna exact hetzelfde probleem als ik, namelijk dat ik het volgende bericht krijg wanneer ik mijn laptop opstart: Er is geen stuurprogramma voor de AMD-grafische kaart geïnstalleerd of het AMD-stuurprogramma werkt niet goed. Installeer het AMD-stuurprogramma dat bij de AMD-hardware hoort. Ik heb dan ook zoals in deze topic beschreven stond, (zie link), AMD driver autodetect gedownload en uitgevoerd. Het enige verschil is dan ook dat ik als feedback van dit programma krijg dat ik reeds de meest recente versie geïnstalleerd heb. Betekend dit dat mijn grafische kaart slecht geïnstalleerd en ik best terug naar de speciaal ga? Ik hoop dat jullie me met dit probleem kunnen helpen.

link naar besproken topic: http://www.pc-helpforum.be/f182/stuurprogramma-voor-grafische-kaart-installeren-49389/

Alvast hartelijk bedankt!

David

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows 8 stond er al standaard op, het is een MSI GX70 en ik heb hem nog maar enkele dagen. Eerst on ik gewoon mijn games spelen op hoge settings en ging alles vlot, maar sinds die pop-up kan ik geen enkele game meer spelen... Ik herinner me wel dat ik onlangs mij laptop opnieuw had opgestart en eerst een automatische update werd uitgevoerd, als dit iets kan betekenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start-> configuratiescherm-> Windows Update-> instellingen wijzigen.

Verander de instelling naar: " naar Updates zoeken maar laat mij bepalen of ik ze wil downloaden en installeren".

Zet dan een herstelpunt terug naar een datum van juist voor de Update, een datum toen het probleem er nog niet was.

Hoe je dat doet lees je hier (klik erop).

Is je probleem nu opgelost?

Updates voer je best uit wanneer het jouw zelf het best uitkomt.

Controleer dan eerst of er driver Updates tussen zitten, schakel die dan eerst uit voor je de andere updates uitvoert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start-> configuratiescherm-> Windows Update-> instellingen wijzigen.

Verander de instelling naar: " naar Updates zoeken maar laat mij bepalen of ik ze wil downloaden en installeren".

Updates voer je best uit wanneer het jouw zelf het best uitkomt.

Controleer dan eerst of er driver Updates tussen zitten, schakel die dan eerst uit voor je de andere updates uitvoert.

Ik heb de instellingen verandert maar ik weet niet hoe ik een herstelpunt maak, zou je me dit even kunnen uitleggen?

- - - Updated - - -

sorry, had de link niet gezien :s ben er nu mee bezig. Ik houd je op de hoogte.

Na het terug zetten van een herstelpunt dien je wel te controleren of Windows Update ingesteld staat zoals hierboven vermeld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het herstellen naar een datum voor het probleem optrad had helaas geen effect dus ik heb mijn binnengebracht bij de computerwinkel waar ik altijd ga en zij houden zich er momenteel mee bezig. Toen ik ze contacteerde zeiden ze dat ze bijna alles hadden geprobeerd en helaas genoodzaakt zullen zijn de pc terug te schakelen naar zijn fabrieksinstellingen. Toch bedankt voor de hulp, ik heb veel bijgeleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.