Ga naar inhoud

Toshiba satellite geeft geen netstroom aan met wel lege batterij


TomBoss

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

als ik mijn laptop (toshiba satellite) met accu aan netstroom aanschakel, geeft hij melding dat de batterij bijna leeg is. Hij vindt dus zogezegd de adapter niet meer terug. Als ik deze dan terug uittrek uit de computer en terug insteek, lukt het wel opnieuw maar ook weer voor maar enkele seconden.

Als ik de accu uit de computer neem, heb ik helemaal geen problemen om op netstroom te werken.

Het probleem stelt zich dus als ik de accu wil opladen en we dus werken op netstroom, dan geeft hij aan dat de batterij bijna leeg is en dat ik die dringend moet opladen, terwijl deze dus aan het opladen zou moeten zijn op dat moment.

Heeft iemand dit ook al eens voorgehad en wat kan ik hier aan doen? Aan welk onderdeel kan dit liggen? Accu of adapter of nog iets anders?

Heel erg bedankt voor al jullie reacties.

Groeten

Tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi TomBoss,

welkom op PC-Helpforum.be. ;-)

Uit het feit dat je laptop goed werkt zonder batterij blijkt dat de adapter in orde is en dat de batterij niet meer oplaadt, dus dit ruikt stevig naar een defecte batterij ... wil je echter 100% zekerheid dan raad ik je een bezoek aan een PC-hersteller aan of een test met eenzelfde batterij waarvan je zeker bent over de goede werking / staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.