Ga naar inhoud

voeding kapot na wissel nog geen beeld


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb mijn voeding vervangen aangezien deze kapot was.

eerst lag het aan mijn voeding dat ik geen beeld kreeg.

De computer sprong constant aan en uit nu heb ik de Voeding vervangen gaan de vakjes van de cd's niet meer open en ik krijg geen beeld verder doet alles het het led lampje brand groen op het moederbord de ventilatoren draaien alleen geen beeld en geen piep bij het aanzetten.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bedankt voor de hulp jammer dat er maar niemand reageert heb hem naar een winkel gebracht en bleek dat het niet de goede voeding was die ze me hadden meegegeven in de winkel en me videokaart daardoor kapot was maar anyways thanks voor de hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Heb je je videokaart al eens getest door bvb eens in een andere pc te plaatsen of je dan wel beeld krijgt. of probeer je vga aansluiting eens aan je moederbord zelf te koppelen. Krijg je nog steeds geen beeld en/of een biep geluidje, zou het wel eens handig zijn om je moederbord te laten testen. (is je harde schijf verbonden met sata aansluitingen, doe de kast dan even open, zonder elekriciteit uiteraard en voel of de twee aansluitingen op je harde schijf nog wel goed zitten) Een sata aansluiting heeft niet veel nodig om los te komen bvb door het verplaatsen van je pc om te kuisen bvb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.