Ga naar inhoud

Windows 8 Dell - laadt niet op


Aanbevolen berichten

Hallo

Ik weet niet echt waar dit thuishoort, dus correct me maar als ik fout zit.

Eventjes ter informatie: ik heb een Dell Inspiron met Windows 8 x64.

Een tijdje terug was mijn oplader stuk (draadje kapot, ben nogal wat ... slordig), dus kocht ik een universele oplader.

Sindsdien ging alles zoals het moest, maar vanmiddag zat mijn lader in - heb alles gecheckt - en laadde hij niet op, hij vond hem zelfs niet, dus er was zogezegd geen oplader. Heb van alles geprobeerd met het draadje en heropstarten enz., en plotseling, gewoon in wilde weg, herkende hij de lader terug en laadde hij terug op. Nu, zonet had ik hetzelfde probleem, maar lukt het niet. Hij herkent de lader niet meer. Het ... 'speciale' ... is dat hij nu zogezegd nog slechts 7% (4 minuten) heeft, maar zo staat het al een kwartier. De lader steekt in, maar hij zegt geen te lader te hebben.

Alvast bedankt voor elke hulp...

Link naar reactie
Delen op andere sites

diezelfde slordigheid kan ook toto gevolg hebben gehad dat de ingang van adapter (een beetje) is losgewrikt, in elk geval geen goed contact meer maakt.

dat komt overeen met wat je beschrijft.

dat is dus geen probleem om op afstand op te lossen, je zal naar de vakman moeten met het apparaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.