Ga naar inhoud

domeinnaam


Aanbevolen berichten

Zoals je het nu hebt kan dat niet. Jouw domein perslab.be is naar mijn vermoeden geregistreerd als een domein redirection. Dit kan ik herleiden uit mijn logbestandje (Status: 301 Moved Permanently).

post-1340-1417705837,7569_thumb.jpg

Wat je vermoedelijk hebt gedaan is een gratis website onder jouw Telenet account geplaatst bij Telenet. Een domeinnaam gekocht en deze laten verwijzen naar jouw Telenet pagina.

Wil je dit anders, moet je een volwaardig webpakket aanschaffen. Eentje met webhosting en niet alleen een domain redirect. Je moet dan de alle bestanden die je op je Telenet account hebt geplaatst overplaatsen via FTP naar het webhosting pakket. Jouw Telenet opslag komt dan totaal te vervallen.

Het zou technisch nog wel op een andere manier opgelost kunnen worden, maar daar gaat Telenet nooit mee akkoord gaan. Telenet zou dan een zogenaamde listner (of domainalias) moeten toevoegen op hun webservers met jouw domeinnaam, en deze laten verwijzen naar jouw opslagplek op hun webservers. Maar dat zou betekenen dat Telenet iets gratis gaat aanbieden waar je normaal gezien voor zou moeten betalen. En het past waarschijnlijk niet in het beleid van Telenet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.