Ga naar inhoud

FTP-server


Aanbevolen berichten

Dan vraag ik me af of je het wel in de juiste map hebt geupload.

Of misschien heb je het op je pc wel aangepast, maar de oude bestanden geupload.

Mag ik vragen waarom je Sharepoint Designer gebruikt? Dit is normaal gezien om het Microsoft pakket Sharepoint mee aan te passen en te beheren. En niet om zomaar even een website mee te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan vraag ik me af of je het wel in de juiste map hebt geupload.

Of misschien heb je het op je pc wel aangepast, maar de oude bestanden geupload.

Mag ik vragen waarom je Sharepoint Designer gebruikt? Dit is normaal gezien om het Microsoft pakket Sharepoint mee aan te passen en te beheren. En niet om zomaar even een website mee te maken.

Je kunt toch maar: index.htm oploaden.

En ja ik gebruik Office-SharePoint.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, laat ik het anders zeggen.

Sharepoint Designer is bedoeld voor bij een SharePoint server. En dit softwarepakket kost vaak een paar duizend euro en wordt vaak alleen bij bedrijven gebruikt.

De SharePoint designer maakt (voor zover ik weet) contact met de SharePoint server, en doet alle wijzigingen direct op de SharePoint server. (Microsoft SharePoint Designer - Wikipedia, the free encyclopedia)

Gebruik je dit pakket om gewoon een eigen website mee te maken? Of is het ook echt bedoeld voor in bedrijfsomgeving?

Ik ga er even vanuit dat je dit gebruikt voor een eigen website te maken, en ik ga er ook even vanuit dat SharePoint Designer dit zou kunnen. Het uploaden van de index.htm is dan niet voldoende. Vaak worden er wel meer bestanden aangemaakt. Een nieuw bestand voor elke pagina. Alle bestanden moet je dan uploaden zodat je wijzigingen doorgevoerd worden.

Ter informatie:

Als je SharePoint Designer gebruikt om gewoon een website te maken zonder de SharePoint server, zou ik toch eigenlijk kiezen voor een ander pakket. Denk aan Office Publisher of Macromedia Dreamweaver. Maar voor een gewone website zou ik kiezen voor Wordpress of Drupal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.