Ga naar inhoud

skype en importeren


Aanbevolen berichten

Gm lezer

Mijn vraag is : als ik op me Skype ben en ik ga naar contactpersonenlijst dan kan ik daar in het aangegeven scherm kiezen contactpersonen importeren vanuit me facebook lijst.

Als ik daar kom zie ik al die namen van me facebook vrienden maar hoe kan ik bv die lijst aanpassen door daar mensen uit die lijst te willen verwijderen.Ze staan al niet meer tussen me facebook vrienden lijst maar wel op de lijst nog om te willen importen naar me Skype bv.

Vg astrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet precies wat die importeer functie precies doet. Maar op de website van skype staat dit:

[color=#333534][font=inherit]The people in your Facebook address book who already have Skype accounts or phone numbers associated with their Facebook accounts are listed.[/font][/color]

bron: https://support.skype.com/en/faq/FA12065/how-can-i-import-contacts-from-facebook-in-skype-for-windows-desktop

Ik denk dat al jouw facebook vrienden die ook skype hebben worden toegevoegd op skype. Ik heb het iets anders gedaan, ik heb mijn facebook gekoppeld met skype. Al mijn facebook vrienden (facebook chat) staan nu gewoon in skype (Kortom: de facebook chat aan skype gekoppeld). Dat kun je doen door deze handleiding te volgen: How to Chat With Your Facebook Friends Using Skype? | My Blogger Tricks

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.