Ga naar inhoud

(tekst)Kleur veranderen in reactievenster


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben bezig aan een site, en heb door middel van HTML een reactievenster proberen toe te voegen. Ik heb deze code gewoon van internet gehaald, maar ik zou graag nog enkele dingen aan dit venster willen aanpassen! Zou zou ik graag de tekstkleur van de berichten (die onder het typevenster staan) willen aanpassen. Zoals je op onderstaande foto kan zien zijn sommige delen door de donkere achtergrond namelijk moeilijk te lezen. Het gaat om de zwarte tekst, zoals "within the last minute, anonymous said". Ook zou ik graag de blauwe tekst "reply, flag en like" een andere kleur geven. Is dit mogelijk?

post-32941-1417705849,3476_thumb.jpg.

De code die ik voor dit reactievenster heb gebruikt is:

<!-- begin htmlcommentbox.com -->

<div id="HCB_comment_box"><a href="http://www.htmlcommentbox.com">HTML Comment Box</a> is loading comments...</div>

<link rel="stylesheet" type="text/css" href="//www.htmlcommentbox.com/static/skins/bootstrap/twitter-bootstrap.css?v=0" />

<script type="text/javascript" id="hcb"> /*<!--*/ if(!window.hcb_user){hcb_user={};} (function(){var s=document.createElement("script"), l=(""+window.location).replace(/'/g,"%27") || hcb_user.PAGE, h="//www.htmlcommentbox.com";s.setAttribute("type","text/javascript");s.setAttribute("src", h+"/jread?page="+encodeURIComponent(l).replace("+","%2B")+"&mod=%241%24wq1rdBcg%2422IGx5mfvDOJarAZ8f0JW."+"&opts=17174&num=20");if (typeof s!="undefined") document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(s);})(); /*-->*/ </script>

<style>

#HCB_comment_box blockquote {

color:white;

}

</style>

<!-- end htmlcommentbox.com -->

Zoals je kan zien heb ik met de laatste paar regels wel de reacties zelf op wit gekregen, maar niet de regel "anonymous said". Hopelijk kan iemand helpen! Bedankt!

Hier nog de site die ik heb gebruikt, met enkele voorbeelden van hoe je de opmaak kan veranderen: Comment Form CSS / Skin

aangepast door pombeer2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste zal ik antwoord geven op je vraag.

Door de volgende code te gebruiken kun je alle tekst van één comment veranderen (zie ook het kopje "Global Text Color" op deze pagina)

[color=#333333]<style>[/color]
[color=#333333]#HCB_comment_box {[/color]
[color=#333333]color:white;[/color]
[color=#333333]}[/color]
[color=#333333]</style>[/color]

Verder moet ik wel zeggen dat ik het erg risicovol vindt om deze plugin/feature te gebruiken. Alle reacties worden opgeslagen bij htmlcommentbox.com. Je kunt ze daarmee wel beheren, alleen vindt ik het een risico. Een andere optie zou zijn om de facebook comment plugin te gebruiken. Je commentaar wordt daarmee wel bij Facebook geplaatst, dus daar zit ook nog een soort risico aan vast. Maar ik vindt dat wel een iets mooiere oplossing.

Voorbeeld en hoe je het moet implementeren: https://developers.facebook.com/docs/plugins/comments

Wil je echt zelf een gastenboek maken en zelf al je berichtjes beheren kun je het ook zelf programmeren, alleen daar zou ik tegenwoordig eigenlijk geen moeite meer voor doen. Gewoon de facebook comment plugin gebruiken en dan kun je heel veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.