Ga naar inhoud

Help ons je account beter te beschermen


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zit met twee vervelende problemen...

Sinds enkele dagen kreeg ik via skype de melding: help ons jouw account beter te beschermen.

Ik kon dit uitstellen hetgeen ik ook deed. Ik kreeg nadien nog ns de melding hetgeen ik nogmaals deed.

Vandaag krijg ik die bij het openen van men hotmail de melding over de ganse pagina en moest dus actie ondernemen... via men gsmnummer kreeg ik een code (ik had misschien beter niet men gsm nummer gegeven) maar alles leek echt van microsoft te komen. De code deblokkeerde alles.

Is men pc of skype of email soms gehackt?

Tweede vervelende probleem is nog steeds men muis die niet goed volgt op men bewegingen.

Kan soms iemand mij nog een helpen aub?

bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo arrows,

Met regelmaat houden Hotmail en Gmail updates om je account zo veilig mogelijk te houden. Zo kan/moet je een alternatief e-mailadres ingeven waarop ze jou kunnen bereiken wanneer je account gehackt zou zijn. Ook het ingeven van je gsm nummer is geen onbekende stap, je ontvangt dan inderdaad een smsje met een code die je nadien moet ingeven in je browser.

Het feit dat je gevraagd werd de code in te geven die je ontvangen hebt op je gsm hoeft er niet op te wijzen dat je account gehackt is. Vaak zijn dergelijke zaken gewoon routine controle als de gegevens wel nog up to date zijn. Mocht er echt een probleem zijn met je account dan zou je hiervan wel op de hoogte gebracht zijn op je alternatief opgegeven e-mailadres of per sms.

Vandaag krijg ik die bij het openen van men hotmail de melding over de ganse pagina en moest dus actie ondernemen... via men gsmnummer kreeg ik een code (ik had misschien beter niet men gsm nummer gegeven) maar alles leek echt van microsoft te komen. De code deblokkeerde alles.

Hieruit besluit ik dat er niet direct een probleem is? Gewoon wat ongerustheid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mako,

Bedankt voor jouw reactie.

Ik was inderdaad heel ongerust en kon me al op het hoofd slaan dit ik men gsm had doorgegeven... iets wat anders nooit doe.

Gelukkig is alles goed verlopen.

Moet wel toegeven dat de laptop soms raar doet tegenwoordig. Mijn muis werkt niet (goed) meer... ze volgt niet zo goed.

Dit probleem duurt al een tijdje. Soms werkt ze en soms ook niet. Of zou de muis kapot zijn? want ze is toch al n jaar of 5.

Jij soms geen idee wat het probleem kan zijn? Men touchpad werkt perfect...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo arrows,

Moet wel toegeven dat de laptop soms raar doet tegenwoordig. Mijn muis werkt niet (goed) meer... ze volgt niet zo goed.

Dit probleem duurt al een tijdje. Soms werkt ze en soms ook niet. Of zou de muis kapot zijn? want ze is toch al n jaar of 5.

Gezien je touchpad zonder problemen werkt heb ik niet de indruk dat het systeem zelf verantwoordelijk is voor deze haperingen. Indien je nog ergens een andere muis ter beschikking hebt zou ik je aanraden deze even te testen. Ik gok dat het probleem daar niet zal optreden en dat de oorsprong dus bij je muis zelf ligt.

Doe gerust even de test als je een andere muis ter beschikking hebt en laat het resultaat maar weten.

Gebruik best een draadloze muis ter vervanging van een draadloze muis en omgekeerd voor een bekabelde muis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Mako voor jouw antwoord.

Voorlopig heb ik geen reservemuis, dus kon ik het niet proberen.

Ik zal er deze week een nieuwe gaan kopen... al twijfel ik eerlijk gezegd wel aan de muis aangezien ik soms de indruk heb dat ze wel perfect werkt en na een tijdje niet meer. We zullen zien met de nieuwe muis en laat nog iets weten.

Heb soms de indruk gehad dat ze op bepaalde sites begint te blokkeren, maar dat kan mijn gedacht zijn... Mijn laptop liep vandaag ook vast met de melding: PDC Watchdog Violation. Kan dit er iets mee te maken hebben soms?

- - - Updated - - -

Dank je Mako voor jouw antwoord.

Voorlopig heb ik geen reservemuis, dus kon ik het niet proberen.

Ik zal er deze week een nieuwe gaan kopen... al twijfel ik eerlijk gezegd wel aan de muis aangezien ik soms de indruk heb dat ze wel perfect werkt en na een tijdje niet meer. We zullen zien met de nieuwe muis en laat nog iets weten.

Heb soms de indruk gehad dat ze op bepaalde sites begint te blokkeren (of na een tijdje), maar dat kan mijn gedacht zijn... Mijn laptop liep vandaag ook vast met de melding: PDC Watchdog Violation. Kan dit er iets mee te maken hebben soms?

Kweezie Wabbit heeft mij de voorbije weken ook al geholpen... toen had ik plots na een automatische update geen geluid meer een tijdje na opstart... dat is nu gelukkig terug verholpen, maar ik vind het allemaal nogal een toeval van kleine probleempjes.

Alvast bedankt voor jouw reactie.

aangepast door arrows
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo arrows,

Het feit dat je muis slechts vertraagd of blijft hangen bij bepaalde websites zou dan wel eerder wijzen op een probleem op je computer. Niet aan de muis zelf.

Ook wanneer een bepaald proces veel geheugen opeist kan dit je muis/computer wat vertragen welke de door jou omschreven problemen zouden kunnen opleveren.

Ik heb jouw probleem even aangekaart bij mijn collega's, op die manier kunnen zij input geven welke ik misschien over het hoofd zie. :top:

Welk Windows besturingssysteem gebruik je?

Kan je onderstaande tool al even voor me uitvoeren aub?

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand).

Selecteer het eerste bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A

Klik vervolgens op File (Bestand) en daarna op Save Selected Items (geselecteerde items opslaan) (Ctrl+S)

Sla het bestand op je bureaublad op.

Voeg nu het bestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Asus voor jouw antwoord.

Ik heb inmiddels de hotfix gedownload en unzipped. Dien ik hiermee nog iets verder te doen?

Ik gebruik een USB muis met kabel. Sinds men genoodzaakte heropstart daarstraks omwille van die Wachtdog werkt ze nog steeds perfect voor het ogenblik... hopelijk blijft het zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.