Ga naar inhoud

kan iemand mij van mijn computervirus afhelpen???


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik heb sinds een paar dagen een virus op mijn pc staan waardoor ik amper nog wat kan met mijn computer.

hoe het virus erop is gekomen weet ik niet, mijn vraag is of jullie mij kunnen helpen om er vanaf te komen.

dit zijn wat kenmerken van het virus:

de snelkoppelingen op mijn beginscherm zijn bijna allemaal vervangen door het logo van torrentz wat ook op mijn pc staat. als ik op de snelkoppeling klik word torrentz dan ook geopend, ik kan zo dus niet meer op het internet. als ik iets anders probeer te openen bv. cc cleaner dan komt dit in beeld :

probleem met snelkoppeling

kenmerk-id niet geregistreerd

ook wil dit nog welis in beeld komen

er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Installeer een programma of, als dit al is geinstaleerd, maak een koppeling in het onderdeel Standaardprogramma's van het configuratiescherm.

als ik mijn pc opstart komt er in beeld dat

deze optie niet beschickbaar is (zoiets)

met daarboven het logo van playstation.

ik hoop heel erg dat jullie me kunnen helpen dit rotvirus te verwijderen

want als mijn vader erachter komt dat mijn pc een virus heeft ben ik zwaar de... nou ja je weet wel ;0

alvast super bedankt!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi help,

welkom op PC-Helpforum.be.

Kan je het onderstaande uitvoeren en het gevraagde logje hier in je topic posten ? ...

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste ik kan helaas ook niks meer downloaden zodra ik iets gedownload heb en het wil openen komt er in beeld dat deze RSIT.exe niet kan openen omdat deze torrent niet geldig is gecodeerd

- - - Updated - - -

ik heb zojuist een manier gevonden om weer op het internet te komen, het is een snelkoppeling van ded ccleaner homepage die het nog wel goed doet;0

het probleem is er dus zeker nog wel maar ik kan iedergeval weer op het internet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ugh het wil allemaal niet lukken kunt u misschien uitleggen of een linkje sturen hoe ik rsit met een usb-stick op deze pc kan zetten

ik heb het nu gedowload op een andere pc. daar staan nu 2 bestanden geopene info en log in een kladblok. ik weet alleen niet hoe ik vanaf hier verder moet

sorry dat ik zo lastig ben

heel erg bedankt voor de hulp zover

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je downloadt (op de niet besmette PC) de 32-bit versie van RSIT ... deze plaats je op een USB-stick, welke je de mogelijkheid geeft om de toepassing over te brengen en uit te voeren op de besmette PC.

Wanneer je Log.txt hier niet kan plaatsen via de besmette PC, dan kan je dit log op de USB-stick plaatsen en dit alsnog posten via de niet besmette PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

super bedankt, ik ben er druk mee bezig! ik ben er inmiddels achter dat ik de 64-bit versie heb (microsoft.com) de niet besmette pc is helaas erg traag, het zal daarom nog even duren voordat ik het logje kan verzenden!

toch alweer hartelijk bedankt voor uw hulp zover, fantastisch!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.