Ga naar inhoud

verouderde browser


Aanbevolen berichten

Telkens krijg ik bij het openen van bepaalde websites het bericht dat ik IE7 gebruikt. Bij sommige websites ontbreken kaders, het zoeken in de adresbalk lukt niet, Bij het herinstalleren van IE11 blijven dezelfde problemen.

Bij de instellingen staat Internet Explorer 11, zie in bijlage knipsel

In bijlage ook log.txt

Graag hulp om dit probleem op te lossen.

log.txt

post-50575-1417706006,6177_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mardi,

welkom op PC-Helpforum.be. ;-)

Je topic werd verplaatst naar Bestrijding malware & virussen, zo blijft het forum overzichtelijk.

Zodra één van de malware-experts online komt gebeurt de analyse van je logje en krijg je verdere persoonlijke begeleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

emptyfolderscheck;delete 
startupall; 
filesrcm;

  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Deep Scan

  • Installed Programs

  • Running Processes
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie)of Verwijderen (Nederlandse versie).
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.

Anders is het hier terug te vinden C:\\AdwCleaner\\AdwCleaner[s0].txt.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam C:\\AdwCleaner\\AdwCleaner[s0].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-50575-1417706007,5909_thumb.jpg

Bij Internet Explorer 11? 7? kan ik nu de adresbalk gebruiken om te zoeken. Maar de lay-out in Internet Explorer toont duidelijk tekorten.

In de bijlagen vindt u verschillende knipsels

Een knipsel uit de website van Limburgse natuurgidsen geopend in Internet Explorer en dezelfde pagina geopend in Chrome. Er is een duidelijk verschil in lay-out in de twee browsers. Vroeger was geen verschil tussen de twee.

Een afbeelding uit website Welke browser? ? Google als antwoord op de vraag welke browser gebruik ik?

Ik wil u hier al bedanken voor de goede, snelle en duidelijke uitleg die u verschaft.

post-50575-1417706007,4946_thumb.jpg

post-50575-1417706007,5451_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even in test nagespeeld en hier is er geen verschil merkbaar tussen het resultaat van IE 11 en Chrome :hmmmm:

Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

 
IEdefaults;
resetIEproxy;
emptyIEcache;

  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.