Ga naar inhoud

2 explore's op een computer


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een website die beheer ik al 15 jaar nu met windows 7 in combinatie met expl. 11, de site geeft veel problemen tijdens het beheren. Door mijn provider wordt geadviseerd om een oudere explorer (9) te instaleren. Ik wil niet een oude als enige op mijn computer, is er een mogelijkheid om met 2 explore's onafhankelijk van elkaar te werken tenslotte heb ik ook chroom op mijn computer. Een oude explorer instaleren wordt ook steeds afgewezen bij het instaleren, ik heb dit al een paar keer geprobeerd.

graag hulp.

Alexander Strik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij wilt 2 versies van Internet Explorer op jouw Windows 7 pc, namelijk versie 9 en versie 11.

Dat kan wel, maar het is niet zo eenvoudig als een andere browser (zoals Chrome of Firefox) erbij installeren.

Wanneer jouw pc draait op Windows 7 Professional of hoger, dan kun je hier kijken: Testing Multiple Versions of IE on One PC - IEBlog - Site Home - MSDN Blogs

Draait jouw pc op Windows 7 Home Premium, dan kijk je hier: How to Run Internet Explorer 7, 8, and 9 at the Same Time Using Virtual Machines

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.