Ga naar inhoud

2 verschillende video drivers geïnstalleerd?


moreghan

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Hopelijk staat mijn vraag goed in dit deel van het forum.

Gisteren is er op mijn computer de laatste driver van mijn nvidia kaart geïnstalleerd langs geforxe experience. (versie 335.23)

Wanneer ik kijk bij programma's en onderdelen (waar je programma's verwijderd) staat er echter een andere versie van de driver tussen (326.80). De driver die volgens geforxe experience is geïnstalleerd staat niet tussen de lijst.

Sinds de nieuwe driver is geïnstalleerd doet mijn game (final fantasy online) heel raar, vaak zwart scherm enzo, ervoor was dit niet.

Wat ik me nu dus eigelijk af vraag is of dat mijn oude driver er misschien niet af is en ik dus met 2 drivers tegelijk zit nu? Wel vraag ik me af hoe het dan komt dat de zogezegde nieuwe driver niet tussen de lijst staat?

Heb wat proberen te googelen maar ik word er niet echt wijzer uit dus hopelijk kan er hier iemand helpen.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Drivers updaten gewoon omdat er een nieuwe versie is, is niet altijd verstandig.

Zolang je geen problemen ondervindt, is het eigenlijk niet nodig om drivers te updaten.

Mijn eerste pc heeft 10 jaar perfect gewerkt zonder driver update :-)

Probeer eens een systeemherstel te doen naar een herstelpunt van voor de installatie van de nieuwe videodriver.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.