Ga naar inhoud

Accumeter in taakbalk verdwenen.


Dazzle

Aanbevolen berichten

Graag uw hulp om het volgende op te lossen:

Nadat ik op mijn Acer Aspire 5750G windows 8.1 heb geïnstalleerd is de accumeter in de taakbalk verdwenen. Ik heb met de rechter muisknop geklikt op op de taakbalk en toen op eigenschappen. Daarna op aanpassen maar alle pictogrammen kunnen ingeschakeld worden alleen die van de accumeter blijft uitgeschakeld en grijs.

Mijn dank bij voorbaat voor uw welkome hulp.

Groetjes van Dazzle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

  • Klik met de rechtermuisknop in een leeg gebied op de taakbalk en klik vervolgens op Eigenschappen.
  • Klik onder Systeemvak op Aanpassen.
  • Klik bij Systeemvakpictogrammen op Systeempictogrammen in- of uitschakelen.
  • Klik op de pagina Systeempictogrammen in- of uitschakelen onder Gedrag op Aan in de vervolgkeuzelijst naast Energie en klik vervolgens op OK.
    mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste fcbbrugge,

Thanks voor jouw reply. Ik heb dit alles al uitgevoerd maar zoals je kunt lezen blijft dat ene systeempictogram van de accu op uitgeschakeld staan en die is ook niet in te schakelen.

Nogmaals bedankt voor jouw reply.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

ja lees het nu ook ..kun je niet op dat vinkje klikken dan om te veranderen..heb zelf ook Win8.1 en getest kan het wegdoen en terug plaatsen...haal de accu er eens uit...werk effe zonder..plaats hem terug..wie weet he...

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor je reply fcbbrugge. Ik moest de stuurprogramma van de cardreader installeren en nadat ik dat gedaan had kreeg ik opeens de accumeter in mijn taakbalk. Ik vind het vreemd dat dit gebeurd is maar ben blij dat dit opgelost is.. Hartelijk dank voor al je adviezen.

Tot wederdienst bereid.

mvg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.