Ga naar inhoud

Acer aspire 8935G Systeem herstel


Maakje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb een Acer aspire 8935G en ik heb een probleem. Ik wil mijn laptop naar fabrieksinstellingen zetten, maar ik kan geen enkele manier vinden waarop ik dit kan doen. Veel forums adviseren om op ALT F10 te drukken bij het Acer scherm. Dit werkt bij mij niet, hij start de laptop normaal op. Systeemherstel -> Geavanceerde herstelmethoden werkt ook niet, want die link is kapot/werkt niet. Ook boven in de verwijzingen heb ik Herstel\Geavanceerde herstelmethoden getypt, hierbij word aangegeven door windows verkenner dat dit niet bestaat.

Groetjes, Mark

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel Thedarkness :)

Ja, dat heb ik ook al eens ergens gelezen of gezien in een filmpje, maar dat staat er helaas niet bij.

Ik denk dat als die knop/link het zou doen, zou ik al een stuk verder komen. Een ding er vergeten bij te zetten: Mijn laptop is ooit een keer uitgevallen in herstelmodus..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je deze Acer nieuw gekocht of is de HD ooit vervangen geweest om welke reden dan ook.

Bij een Acer systeem kun je als deze nieuw is herstel cd/ dvd's aanmaken om je systeem vanaf cd/ dvd terug naar fabrieksinstellingen te brengen maar weet niet of je deze ooit hebt aangemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.