Ga naar inhoud

Bestanden verdwenen, geschiedenis kwijt?


MisterT

Aanbevolen berichten

He forum,

Vrijdag voormiddag is er op school tijdens de labo lessen gewerkt met mijn laptop. Er zijn tabellen aangemaakt en een document. Nu vandaag blijkt dat ik hier geen spoor meer van kan vinden? Ik meen me te herinneren dat ik op het bureaublad een map had aangemaakt met de documenten daarin. Op het bureau blad staan nog andere documenten die wel nog bestaan. Ik heb recuva gebruikt om na te gaan wat er die dag verwijdert is, en slechts 1 document is verwijdert dat ik die dag zel bewust gedaan heb. In de auto save van word en excel vind ik enkel oude onopgeslagen documenten terug van 2maanden terug. En ik heb deze zeker opgeslaan.

Is er een mannier om na tegaan wanneer de computer gestart is afgesloten en wat er in de tussen tijd is gedaan?

Heb in de browser geschiedenis gekeken en deze stopt om 10:24 terwijl de les tot 11:00 duurd, het laatste halfuur is het labo geschreven.

Ik zou graag een overzicht willen oproepen van de computer die dag?

Mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er een mannier om na tegaan wanneer de computer gestart is afgesloten en wat er in de tussen tijd is gedaan?

Ga in verkenner bestanden zoeken volgens datum van wijziging: Stel je hebt je computer om 1 uur achtergelaten en om 5 uur terug opgezet: als je dan op die dag je bestanden laat zoeken volgens datum van die dag en je laat ze sorteren volgens die datum / uur: dan kan je zien of er gewijzigde bestanden zijn tussen 1 en 5 uur.

Als niemand de computer gebruikte zal je van die periode geen bestanden terugvinden - vindt je er wel terug, dan heb je een idee van hoe laat iemand je computer gebruikte.

Mogelijk kan je aan het soort bestanden ook nog zien welk programma hij/zij gebruikte.

Om te zien wàt er precies met je computer gedaan werd, da's (voor zover ik weet) niet rechtstreeks mogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.