Ga naar inhoud

Blue Screen (BSOD) /KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED


Bladerunner

Aanbevolen berichten

Hi

Ben in bezit van steeds vaker terugkerende vastlopers bij opstarten van pc en steeds frequenter BSOD, snap dus niet dat ik met Bluescreenview maar 2 resultaten zie.....Moet eerlijk zijn heb e.e.a. getracht te herstellen, wat niet hielp en w7 herinstallatie wil ik eigenlijk nog niet. Het is een preinstall.

Nu heb ik met wat lezen hier enkele programma's gehaald en laten runnen.

sfc-scannow gaf geen schendingen van integriteit, dus dat lijkt in orde.

wincrashreport gaf niets, ook niet met optie/interne uitzonderingen niet.

whatishang gaf niets.

appcrash een hele lijst ;-) maar de bovenste kon ik niet plaatsen bij de BSOD, maar zag wel dat er een raar iets gestart was na deze , en dat heet Relpost.exe en er staat bij ' repair online'. Maar zie in google dat dit niet zo'n ramp is......In de waslijst zie ik ook nog een WER-fault staan, een onverwachtte afsluiting van het systeem.

Ik zal hierbij even een tekst plaatsen van de BSOD's (als me dat gaat lukken.

Het is een computer van Acer AspireX3812 met w7 home prem (preinst)

groet en alvast bedankt voor medewerking

Marcel

[ATTACH]35949[/ATTACH]

BSOD alles.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik weer, soms zit het mee, soms zit het tegen.....:embarassed:

Vanochtend een nieuwe BSOD met tekst erbij: SYSTEM_THREAD_EXCEPTION_NOT_HANDLED

ik doe er weer een link bij ter bezichtiging.

Wat opvalt is dat het onderste deelvenster bleef leeg van bluescreenview. Ook een tweede keer opstarten van dit programma gaf niet meer info.

HDTune opgestart en gaf een ok onderin, loopt nu weer opnieuw.

greetz Marcel

[ATTACH]35973[/ATTACH]

26092014 bsod systemthreadexceptionnothandled.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download HD Tune en sla het bestand op.

Installeer HD Tune en start deze na de installatie op.

HDTune-error-scan.png

Vervolgens ga je naar het tabblad Error Scan, selecteer de harde schijf die je wil controleren en druk op Start.

De controle kan een hele tijd in beslag nemen afhankelijk van de grootte van de te controleren harde schijf.

Wat is het resultaat van deze test?

Doe eens een geheugentest met Memtest86+

Alle informatie hierover vind je in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.