Ga naar inhoud

c partitie vergroten


jackla

Aanbevolen berichten

Mijn c partitie is 60 GB mijn d partitie is 397 GB nu wil ik mijn c partitie vergroten De volgende opties heb ik als ik rechtsklik op C: in Schijfbeheer:

- Openen

- Verkennen

- Stationsletter en paden wijzigen

- Volume verkleinen

- Eigenschappen

Maar volume vergroten heb ik niet

Mijn schijfbeheer plaatje ziet er zo uit 1e vakje 100 MB in orde (oem partitie)(kleurblauw)

2e vakje recovery 9,77 GB NTFS in orde(systeem actief,primaire partitie)(kleur blauw)

3e vakje OS C 58,59 GB NTFS in orde(opstarten wisselbestand chrasdump Primaire partitie)

4e vakje D 397,30 GB NTFS in orde logisch station

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier vindt u een soortgelijke vraag.

Je kan het eenvoudig doen met Partition Wizard. Lees gans het topic door en in bericht 4 in de link wordt duidelijk uitgelegd hoe je een partitie vergroot met Partition Wizard.

Succes !

Maak eens een printscreen van schijfbeheer. Heb je ook niet-toegewezen schijfruimte?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn c partitie is 60 GB mijn d partitie is 397 GB nu wil ik mijn c partitie vergroten

Mijn schijfbeheer plaatje ziet er zo uit 1e vakje 100 MB in orde (oem partitie)(kleurblauw)

2e vakje recovery 9,77 GB NTFS in orde(systeem actief,primaire partitie)(kleur blauw)

3e vakje OS C 58,59 GB NTFS in orde(opstarten wisselbestand chrasdump Primaire partitie)

4e vakje D 397,30 GB NTFS in orde logisch station

Aan het eerste en tweede vakje mag je niks veranderen.

Verder dien je eerst de D kleiner te maken, door het kleiner maken komt er een niet toegewezen ruimte.

Die niet toegewezen ruimte voeg je toe aan de C.

Je kan hiervoor AOMEI (klik erop) gebruiken.

Hoe je de D kleiner kan maken lees je hier.

Dan dien je de niet toegewezen ruimte nog toe te voegen aan je C, hoe je dat kan doen lees je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.