Ga naar inhoud

CCC host aplication has stopped working


Aanbevolen berichten

ik heb nu al een tijdje last van dit probleem. ik begin er nu een beetje gek van te worden en wil hier graag verandering in brengen. telkens als de computer opgestart is komt er een schermpje met de foutmelding CCC host application has stopped working. ik kan nu ook niet meer switchen tussen intel's HD3000 en de readeon HD 5xxx.

ik heb ook al geprobeerd het programma opnieuw te installeren, maar wie dacht het niet het probleem blijft bestaan. ik zou jullie hulp erg waarderen! alvast bedankt

Bob Schaart.

het gaat hier om een HP (DV-7 4180-sd) laptop met:

windows 7

intel i5 processor

AMD Readeon HD 5.series

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem eens een kijkje in je apparaatbeheer: wat wordt er vermeld bij Beeldschermadapters ?...

Anderzijds lijkt het me logisch dat, indien het om dezelfde laptop gaat als deze uit je andere topic en welke je gaat terugsturen naar de fabrikant, je dit euvel eveneens rapporteert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

windows heeft dit keer iets bij probleemoplossing gevonden alleen krijg ik dan:

[TABLE]

[TR]

[TD=width: 600, align: left] [h=2]This solution could not be downloaded[/h]


[h=2]Most likely causes:[/h]

  • Your computer was unable to download the solution at this time. Check to make sure your computer is connected to the Internet, and then try to download the solution again later.


[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

ik heb al meerdere malen (op verschillende dagen) geprobeerd te openen maar dat werkt ook niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.