Ga naar inhoud

D schijf graakt vol


davy01

Aanbevolen berichten

hallo

op mijn laptop heb ik het probleem dat mijn D schijf bijna vol is, maar aangezien deze als recovery gebruikt wordt weet ik niet wat ik kan verwijderen

er zou 430 gb in gebruik zijn waar ik niets van terugvindt.

hopelijk kan iemand mij hier verder mee helpen

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Maak een printscreen van schijfbeheer, dat bereik je via start-> configuratiescherm-> systeembeheer-> computerbeheer. Daar klik je op schijfbeheer.

Nu worden je partities/ schijven in beeld gebracht, maak daar dus een printscreen van en plaats de afbeelding in je volgende bericht.Hoe je een printscreen kan maken lees je hier, hoe je die afbeelding in je volgend bericht kan plaatsen lees je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De recovery staat op een aparte partitie, dus ik weet niet wat jij bedoelt met

maar aangezien deze als recovery gebruikt wordt
.

Bedoel je dat je er back-ups op zet? indien ja, met welke software maak je die?

Als je echt plaats wil winnen op de D kan je de C verkleinen en de vrij gekomen ruimte toevoegen aan je D.

Of je schaft een externe harde schijf aan wat veel interessanter is omdat je daar ook je back- ups van bestanden en een image van je besturingssysteem kan plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel ik ging ervan uit dat mijn d schijf als recovery gebruikt werd voor eventuele systeemhersellingen.

ikzelf heb er niets voor systeemherstel opgezet maar ik dacht van de laptop uit (samsung) dat deze hiervoor gebruikt werd.

buiten 11gb aan muziek staat er niets op de d schijf dat ik er op gezet heb.

daarom dat ik ook niet begrijp waarvan al deze ruimte wordt ingenomen, er is 450 gb ongeveer bezet waarvan ik maar 11gb ongeveer gedaan heb

waar de rest vandaan komt heb ik geen idee, als ik kijk bij bestanden staan er enkele bestandjes die samen hoop en al 2gb zijn.

mag ik deze gewoon volledig formatteren of is dit geen goed idee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.