Ga naar inhoud

er is een probleem opgetreden tijdens het starten van --script


fave76

Aanbevolen berichten

Goedemiddag iedereen,

om maar meteen met de deur in huis te vallen :D

Ik heb een probleem met het opstarten van mijn pc, ik zal aan de hand van de foto laten zien wat.

ik vermoed dat mijn virusscanner zijn werk goed heeft gedaan en dit een ongevaarlijk overblijfsel is.

Kan alleen niet goed terug vinden wat er word opgestart om dit te veroorzaken, iemand suggesties?

2kjf.jpg

Bij voorbaat dank alvast!

Fabian

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Fabian,

:welkom:

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een kladblok bestand genaamd "Log" geopend.
  • Plaats de inhoud hiervan in het volgende bericht.

Bekijk ook de instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.