Ga naar inhoud

Error


tireyosa

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dag tireyosa,

Krijg je die foutmelding bij het opstarten van een bepaald programma of tijdens het opstarten van Windows?

Als dat bij het opstarten van Windows is klik dan op de toetsencombinatie ctrl-alt-delete in het volgende venster klik je op taakbeheer.

In taakbeheer ga je naar het tabblad opstarten.

Schakel alle programma's uit en herstart je PC.

Indien de foutmelding weg is ga je weer naar het tabblad opstarten in taakbeheer en schakel 1 programma terug in. Herstart je PC.

Voer telkens bovenstaande uit tot je de foutmelding terug krijgt.

Zo kom je te weten welk programma voor die foutmelding zorgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarky,

Heb gedaan wat u zei maar hij komt er nog steeds voor ,als ik de computer aanzet komt hij tevoorschijn . Dus wat nu ?????????

Wil er wel graag vanaf ,misschien heeft u nog een andere optie ?????? hoor het graag.

Alvast bedankt en een fijne zondag verder.

Tireyosa.:questionmark:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie ,

Het wil me niet lukken om een herstelpunt te maken ,kan niks typen waar dat hoort .Er staan al 4 regeltjes of kan je dat verwijderen ??????

Heb in het weekend mijn windows 8 laptop naar 8.1 gezet misschien wil het daarom niet . Heb je misschien nog een andere manier ????????

Kijk naar je reactie uit ,en een hele fijne dag .

Tireyosa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.