Ga naar inhoud

Foto's


Natureman

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik werk nog met XP.

Buiten de telkens opnieuw de makkelijk te verwijderen boodschap "dat er geen ondersteuning meer is" werkt XP perfect zoals vroeger.

't Is maar hoe bang je de mensen krijgt blijkbaar en hoeveel er weer te verdienen valt.

Ik geef toe, mijn andere PC met windows 7 is toch ook aangekocht.

Twee vragen: 1) hoe kan ik mijn emails op die nieuwe pc laten toekomen? Dus uitschakelen bij de ene en actief maken bij de andere?

Stap voor stap graag.

2) Ik krijg mijn afbeeldingen niet automatisch meer bij mijn emails. De gevonden remedie daarvoor "ga naar extra, dan naar "opties" dan naar "beveiliging", dan naar "automatische download wijzigen" werkt niet.

Steeds wanneer ik met het pijltje naar het rode kruisje ga in het witte vak (dat verschijnt er i.p.v; de foto) verschijnt er een zwart cirkeltje met een diagonale streep door.Duidelijk een soort verbodstekentje.

Hoe los ik dit op?

Ik lees u graag,

Bert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Bert,

Welkom op PC Helpforum! ;-)

Om te antwoorden op uw beide vragen: welk e-mail programma gebruikt u ?

Beste,

Sorry voor mijn late reactie, maar reageren kon niet. Net nu ik een mail klaar had naar de helpdesk en even wilde checken welke pagina ik als laatste te zien kreeg i.p.v. deze om te reageren, blijkt het in orde te zijn.

Ik gebruik Outlouk 2003. Werkt schitterend hoor!

Ondertussen is dat probleem met die foto's opgelost. Blijkbaar door het programma video converter te downloaden. Zoveel te beter. Maar... en nu komt het: ik heb blijkbaar met dat programma te downloaden een hoop miserie op mijn hals gehaald. Blijkbaar zat Softonic daar weer tussen, en in het verleden heb ik al gemerkt dat dit altijd problemen geeft. Dus mijn startpagina start pas na bijna 10 minuten op met veel moeite en ik krijg nu meldingen zoals "ongeldige copij" en " controleer uw installatiediscette". In al die jaren nooit zoiets ontvangen. Ik probeerde systeemherstel, maar ook dat werkt al een tijdje niet meer, zelfs al van "voor" dit probleem. Waarom weet ik ook niet. Ik krijg dan de mededeling "computer kon niet worden hersteld". Dan maar malwarebytes geprobeerd. (gratis versie) Heeft bijna altijd gewerkt en nu krijg ik de mededeling" sorry, er is een fout opgetreden..." Wat ik wél krijg is kreeg is een pagina van virusbestrijders (naam is me ontglipt) die voor 30 euro heel de boel opkuisen en die de scan al hebben uitgevoerd. Ze werken samen met microsoft en het ziet er zeer degelijk uit. Maar volgens mij zijn het dus die kerels die voor die shit hebben gezorgd. Wat kan ik het beste doen?

En nog vraagje: wie ben jij? Waar vind ik jouw profiel terug?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Dank voor onderstaand antwoord. Echter, kan ik daar wat fout mee doen? Ik bedoel, bestanden, info, kortom alles wat op mijn pc staat verliezen?

Vanaf het volgende dat ik hieronder copiëerde kan ik niet meer goed volgen. Welk "volgende" bericht? Bedoelt u het bericht "dat daar dan" op volgt?

Wat is een logbestand? Misschien werk ik er wel mee maar noem het zo niet.

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

Je kan er niks mee fout doen.

Voer eerst bovenstaande uit.

Dan dien je het log.txt dat aangemaakt werd als bijlage in je volgend bericht hier in het topic te plaatsen, het venster waarin je berichten kan plaatsen .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.