Ga naar inhoud

Fout met inloggen


Lexie68

Aanbevolen berichten

Bij gewoon opstarten zie je normaal enkel de account(s) van de gebruiker(s)

Bij opstarten in veilige modus heb je ook een aparte account met de naam administrator.

Je moet dan inloggen met deze adminstrator account en niet met de gewone gebruikersaccount.

Je kan ook eerst proberen om via veilige modus een systeemherstel te doen.

De pc opstarten en dan herhaaldelijk op de F8 toets tikken tot je in het menu komt.

Hier heb je meerdere mogelijkheden waaronder systeemherstel.

Als het systeemherstel niet lukt, of geen resultaat heeft; kan je nog altijd het voorstel van de nieuwe account proberen.

Hallo allemaal,

Ik heb hetzelfde probleem sinds vandaag met de laptop van mijn dochter. (Windows 7)

Als ik in 'veilige modus' inlog , zie ik alleen haar naam. Geen Administrator of iets anders. Gewoon hetzelfde scherm als anders maar dan in een lagere resolutie.

Ik heb al vele forums gelezen maar ik kom altijd terug bij mijn probleem dat hier maar één account op staat.

Ik heb ook systeemherstel geprobeerd. Er wordt gevraagd het toetsenbord in te geven, daarna heb ik de mogelijkheid om te kiezen tussen haar naam en HomegroupUser$.

Als ik haar naam kies kan ik met haat wachtwoord inloggen. Joepie!

Maar dan:

Keuze uit Opstartherstel, Systeemherstel, systeeminstallatiekopie, geheugencontrole, opdrachtprompt, Dell factory image restore.

Bij systeemherstel vindt ik één herstelpunt........en die is van vandaag. Verder niets. Raar toch?

Wat voor mogelijkheid heb ik nog om dit tot een goed einde te brengen? :-(

Wachtwoord opnieuw instellen werkt niet, want heb geen wachtwoordherstelsleutel.....

Heeft iemand een idee? Ik kom dit onderwerp al vaak tegen op dit forum maar die mensens hebben meestal een tweede account. Hier helaas niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update: Heb toch nog een herstelpunt gevonden van 1 maand geleden. Maar nu geeft de PC een fout terwijl deze de bestanden terug zet : Systeemherstel foutcode 0x8000ffff

Samen met mijn andere problemen betekend dit dat ik nu een beetje vast zit.

- - - Updated - - -

Oké. Dus systeem herstel gaf de fout. Dus de bevestigd dat systeemherstel is afgebroken.

Toen kwam weer het aanmeldscherm te voorschijn. Uit frustratie gewoon het wachtwoord ingeduwd en wat gebeurde er???? Hij startte normaal op!

Na het opstarten kwam de melding dat systeemherstel WEL goed was afgewerkt. Heel vreemd.

Aangezien ik niet weet hoe dit nu komt durf ik de PC niet af te sluiten. Misschien beter snel een tweede account aanmaken (admin) voor in de toekomst?

aangepast door Lexie68
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.