Ga naar inhoud

Foutberichten in Windows Live Mail


Sekke

Aanbevolen berichten

Geachte,

Wanneer ik mijn mailbox wil 'opkuisen' zijn er berichten die ik niet kan verwijderen. (ook al is de mail zelf niet meer zichtbaar)

Ik krijg dan onderstaande melding:

[h=1]Bericht is niet gevonden

De inhoud van dit bericht is niet gevonden

Windows Live Mail[/h]Heeft u enig idee hoe ik deze melding toch kan verwijderen ?

Alvast hartelijk dank voor uw antwoord,

Met vriendelijke groeten,

Kris

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft er iemand 'ervaring' met dit soort probleem ? Ik vind het raar dat een verwijderd bericht alsnog zichtbaar blijft in 'verzonden items', weliswaar enkel met de vermelding 'bericht is niet gevonden'. Echt storend is het natuurlijk niet maar toch had ik graag geweten hoe je dit kan oplossen (vooraleer ik met zo'n tientallen mails te maken krijg !)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf gebruik ik live mail niet en dus is het een beetje gokken maar onderstaande manier helpt bij de meeste mailprogramma's

Als je kan, stel live mail dan in om offline te werken.

Kijk of je dan de berichten kan verwijderen.

Log ook eens in op je mailbox via de webbrowser en kijk of de berichten daar misschien nog staan en verwijder ze dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Nog een andere mogelijkheid is het verwijderen van de berichten op hun opslaglocatie. In Vista of Win 7 zou je deze moeten vinden bij: C:\Gebruiker\Gebruikersnaam\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail. In XP zit dit normaal op C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Microsoft\Windows Live Mail.

Soms is deze map Windows Live Mail een "verborgen" map. Dan kan je deze in Vista of Windows 7 ophalen via de zoekbalk bij Start. Typ daar de opdracht %homepath%\appdata\local, klik ENTER en ga zo door naar de hierboven gemelde map. In XP doe je dit ook via Start, maar dan met %homepath%\local settings\application data en ENTER.

Per map en onderdeel van WLM zou je daar de individuele berichten moeten kunnen verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.