Ga naar inhoud

Geen programma werkt meer na installatie Windows 7


Gerritje29

Aanbevolen berichten

Alles van computer verwijderd; helemaal schone installatie van Windows 7 gedaan. Gisteren werkte alles goed, (Office, Livemail, andere programma's), toen AVG geïnstalleerd, toen startte hij niet meer op. Na vele uren zoeken ontdekt dat AVG de oorzaak was, deze verwijderd, 100 x opnieuw opgestart.

Nu werkt mijn (officiële versie) van Office 2010 voor thuisgebruik en studenten niet meer. Al van alles geprobeerd, eraf, weer erop, gewijzigd etc. Windows live werkt niet, Media Player niet, andere programma's missen dll's.

WAT moet ik doen, ben er al 2 dagen mee bezig, word er wanhopig van !

H E L P !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het dan toch zo'n soep geworden is op je computer raad ik je aan Windows 7 opnieuw te installeren, een schone lei.

Maar houd er rekening mee dat je telkens de computer herstart wanneer je er iets bij zet, dat wil zeggen: eerst Windows 7 installeren, herstarten, Windows Live installeren, herstarten, Windows Updates installeren, herstarten, Microsoft Office installeren, herstarten, Microsoft Office Updates installeren, herstarten, en zo verder... geef uw computer de tijd om alle processen te starten tijdens het herstarten, dat wil zeggen niet te snel gaan met installeren.

Als AVG roet in het eten strooit neem dan een ander gratis antivirus programma zoals Avast 2014 of een andere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.