Ga naar inhoud

Haperingen, maar niet altijd


Idol

Aanbevolen berichten

Ik speelde laatst een mp3 file af en deze had erg last van haperingen en storing in het geluid.

Dit speelde ik af met een music player. Nu starte ik de player opnieuw op en werkte de file helemaal goed.

Ook in andere muziek programma's doet de file het gewoon goed. Maar kan het zijn dat deze file niet goed is en daardoor af en toe

stoort, of ligt het dan aan het programma zelf?

Bij voorbaat dankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik speelde laatst een mp3 file af en deze had erg last van haperingen en storing in het geluid.

Dit speelde ik af met een music player. Nu starte ik de player opnieuw op en werkte de file helemaal goed.

Om welke music player gaat het hier?
Ook in andere muziek programma's doet de file het gewoon goed. Maar kan het zijn dat deze file niet goed is en daardoor af en toe

stoort, of ligt het dan aan het programma zelf?

Normaal is het bestand voor alle players hetzelfde.

Als er bij een player storingen optreden en bij andere niet, is de kans groot dat het aan de player ligt.

Als deze player nadien ook geen storingen meer geeft, kan het ook een kortstondige storing van geluidskaart geweest zijn.

Als het probleem niet terugkomt, zou ik me geen zorgen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.