Ga naar inhoud

Hoe plaats ik een nieuwe Sevices.


Bavo

Aanbevolen berichten

Geachte Forum,

Ik ben nieuw op het forum en vind het zo ingewikkeld dat ik maar zelf mijn vraag zal stellen, omdat ik toch geen antwoord vind op het forum.

Kan er mij iemand vertellen of er ergens op het Internet iets te vinden is wat de "Default" instellingen zijn van "Windows-onderdelen in- of uitschakelen.

Ik heb deze allemaal ingeschakeld, maar nu zijn er veel Services die niet werken, ook niet als Windows Update uitvoer.

In Services staan heel veel Services die niet werken, en als ik dan per Service ga kijken naar "Afhankelijkheden" dan staan daar nog veel Services die bij mij nog niet geïnstalleerd zijn.

Mijn vraag is nu wat moet ik doen deze ontbrekende Services installeren en hoe doe ik dat, of ben ik beter dat de Services die niet werken gewoon uitschakelen.

Zelf denk ik als ik de "Default" instellingen van "Windows-onderdelen in- of uitschakelen" terug zou kunnen zetten veel van die problemen met Services zouden opgelost zijn.

Mijn vraag: Wie kan mij helpen?

Met vriendelijke groeten,

Bavo Piron

Link naar reactie
Delen op andere sites

eigenlijk is het eerste de vraag of je pc niet goed functioneert. het is normaal dat een aantal services werkeloos/niet actief is.

zonder kennis in dat lijstje te gaan grasduinen zal dan ook weinig effectief zijn.

over het optimaliseren van services is o.a. menno schoone instructief: https://www.schoonepc.nl/windows7/windows7_services_optimaliseren.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan er mij iemand vertellen of er ergens op het Internet iets te vinden is wat de "Default" instellingen zijn van "Windows-onderdelen in- of uitschakelen.
Bekijk de afbeelding op deze pagina.

Zo staan de windows onderdelen ingesteld bij een normale installatie.

De versie van internet explorer kan verschillen.

Eventueel kan je de Tablet pc-componenten ook nog aanvinken.

In Services staan heel veel Services die niet werken, ...
Wat bedoel je hier precies mee?

Het is normaal dat niet alle services opgestart worden.

Sommige services zullen zelfs uitgeschakeld zijn omdat je ze niet nodig hebt.

Andere services worden pas opgestart als het nodig is.

Over die services moet je niet te veel inzitten en best ook niet te veel aan veranderen.

Bij een verkeerde manipulatie van de services kan je systeem zodanig ontregeld raken dat enkel een herinstallatie nog uitkomst biedt.

Probeer eerst de windows onderdelen weer goed te zetten en kijk dan of er nog problemen zijn met de pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste kweezie wabbit,

Ik heb de lijst bekeken en vergeleken met mijn lijst, maar in mijn lijst staan veel meer onderdelen dan in de lijst die jij mij laat zien.

Maar alles wat in deze lijst niet instaat heb ik uit gevinkt.

Enkele weken geleden heb ik alle Services eens op manueel gezet maar dan zijn er verschillende dingen op mijn computer die niet meer behoorlijk werken.

Dan heb ik dat veranderd naar alles automatisch en dat werk nu behoorlijk maar er zijn Services bij die niet opstarten.

Niet dat dit een probleem is, maar als ik ze probeer op te starten, word er vermeld dat bepaalde Onafhankelijkheden niet zijn opgestart. Maar als ik dan naar die Onafhankelijkheden ga kijken zijn dat Services die bij mij nog niet zijn opgestart of in mijn lijst van Services aanwezig.

Mijn vraag is nu aan u of ik as deze Services toch niet opstarten of ik ze dan niet beter verwijder, maar ik weet niet hoe.

Trouwens ik had van iemand anders nog een tip gekregen en heb nu de Services ingesteld volgens zijn tip. Maar alle Services komen ook hier weer niet aanbod.

Met vriendelijke groeten,

Bavo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Services aanpassen is net zo onverstandig als het register aanpassen als je niet weet waarmee je bezig bent.

Het kan resulteren is een systeem dat niet meer of niet goed werkt.

Meestal is de enige oplossing dan een herinstallatie.

Hopelijk kunnen we dat bij jouw vermijden.

Download Windows Repair all in One.

Even naar onder scrollen en klikken op tweaking_download.gif - Direct Download

Dubbelklik na het downloaden op het bestand tweaking.com_windows_repair_aio_setup.exe om de installatie te starten

Gebruikers van Vista, Windows 7 en Windows 8: rechtsklik -> uitvoeren als Administrator.

Na de installatie kan je aangeven om het programma te starten.

Als het venster van Windows repair geopend is ga je naar step5: Backup.

Daar klik je bij System Restore op Create.

Bij Registery Backup klik je vervolgens op Backup.

35806d1411239748-internet-explorer-geen-verbinding-update-error-wr3.jpg

Bij het klikken op Backup zie je de vooruitgang.

35807d1411239787-internet-explorer-geen-verbinding-update-error-wr4.jpg

Erna klik je op Next.

In het venster dat je dan ziet klik je open repairs.

35809d1411241073-internet-explorer-geen-verbinding-update-error-wr8.jpg

Zet de vinkjes zoals in de afbeelding.

Zet ook een vinkje aan de rechterkant bij Restart/Shutdown system when finished en selecteer vervolgens Restart System.

Schakel je antivirusprogramma uit (zie Antivirus (tijdelijk) uitschakelen) en klik op Start Repairs.

35808d1411240721-internet-explorer-geen-verbinding-update-error-wr7.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Aan alle medewerkers van PC Helpforum wil ik mijn dank uitdrukken voor de tips die ze mij gegeven hebben om mijn pc te herstellen.

Met vriendelijke groeten,

Bavo

Services aanpassen is net zo onverstandig als het register aanpassen als je niet weet waarmee je bezig bent.

Het kan resulteren is een systeem dat niet meer of niet goed werkt.

Meestal is de enige oplossing dan een herinstallatie.

Hopelijk kunnen we dat bij jouw vermijden.

Download Windows Repair all in One.

Even naar onder scrollen en klikken op tweaking_download.gif - Direct Download

Dubbelklik na het downloaden op het bestand tweaking.com_windows_repair_aio_setup.exe om de installatie te starten

Gebruikers van Vista, Windows 7 en Windows 8: rechtsklik -> uitvoeren als Administrator.

Na de installatie kan je aangeven om het programma te starten.

Als het venster van Windows repair geopend is ga je naar step5: Backup.

Daar klik je bij System Restore op Create.

Bij Registery Backup klik je vervolgens op Backup.

35806d1411239748-internet-explorer-geen-verbinding-update-error-wr3.jpg

Bij het klikken op Backup zie je de vooruitgang.

35807d1411239787-internet-explorer-geen-verbinding-update-error-wr4.jpg

Erna klik je op Next.

In het venster dat je dan ziet klik je open repairs.

35809d1411241073-internet-explorer-geen-verbinding-update-error-wr8.jpg

Zet de vinkjes zoals in de afbeelding.

Zet ook een vinkje aan de rechterkant bij Restart/Shutdown system when finished en selecteer vervolgens Restart System.

Schakel je antivirusprogramma uit (zie Antivirus (tijdelijk) uitschakelen) en klik op Start Repairs.

35808d1411240721-internet-explorer-geen-verbinding-update-error-wr7.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.