Ga naar inhoud

Hp Pavilion HDMI werkt niet


Aanbevolen berichten

Beste forum lezers.

Al vanaf de eerste keer dat ik het heb geprobeerd werkt mijn HDMI poort niet. Zelf heb ik al van alles geprobeerd.

Ook al is de kabel aangesloten (diverse verschillende geprobeerd), ziet mijn laptop hem niet.

Hoop dat iemand van jullie de juiste oplossing weet voor me want ik ben helemaal leeg met ideeen.

hieronder de gegevens van mijn laptop:

Productnaam: HP Pavilion g7 Notebook PC

Windows 7 Home Premium 64-bits Service Pack 1

video kaart: AMD Radeon HD 7520G

stuurprogramma: 13.301.1001.0 datum: 20-12-2013

als er meer informatie nodig is. vraag het en ik zet het erbij.

graag hoop ik dat iemand een oplossing heeft. Alle standaard dingen heb ik al geprobeerd.

Groet,

Maurice Mulder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter aanvulling op clarkie.

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie en computerdude. bedankt voor de snelle reactie. Hierbij de link van speccy. http://speccy.piriform.com/results/kVwnEQAOCZoIXptU5tei0oL

Helaas zit er op mijn laptop geen garantie meer. Ik probeer mijn tv erop aan te sluiten. Het ligt niet aan de tv want met een andere laptop is het geen probleem.

Alvast bedankt voor jullie tijd.

groetjes

Maurice

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is dus dat je het beeld vanop je laptop totaal niet op je TV krijgt?

Zorg dat je TV aangesloten is op je laptop, klik dan met de rechtermuisknop op een lege plaats van je bureaublad.

Kies in het menu dat je dan krijgt voor schermresolutie.

Kan je daar het TV scherm terug vinden?

post-23245-1417706002,8115_thumb.jpg

Geef indien je probleem nog niet opgelost ook het volledig modelnummer van je laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.