Ga naar inhoud

internet explorer installatie


louis14

Aanbevolen berichten

op mijn windows 8.1 pc heb ik het zoek venster in de metro interface enkel de app internet explorer niet de desktop applicatie. Die laatste is dus verdwenen. Ook in het onderdeel programma's van het configuratiescherm vind ik internet explorer niet terug. Ik heb google chrome langs de app gedownload in mijn desktop.

Als ik internet explorer 11 wil downloaden in chrome dan zegt de microsoft site dat internet explorer al geinstalleerd is op mijn systeem en kan ik de download niet uitvoeren.

Hoe kan ik internet explorer op mijn desktop zetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

in het onderdeel programma's van het configuratiescherm vind ik internet explorer niet terug.

Internet explorer staat niet in programma's en onderdelen rechtstreeks, je moet er aan de linkerkant eerst nog op Windows- onderdelen in- of uitschakelen klikken.

in het volgende venster dat dan verschijnt zou je internet explorer 11 moeten zien staan met een vinkje er voor.

Ook kan je via start dan in het zoeken venster internet explorer intikken.

Je krijgt dan een venster waar Internet explorer zou moeten staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij windows onderdelen in of uitschakelen staat internet explorer 11 aangevinkt en bij start zoeken vinden ik enkel de app internet explorer niet de desktop applicatie

dat is toch iets dat niet klopt?

(ook het icon in de balk onderaan het bureaublad is verdwenen)

ik veronderstel in windowsonderdelen in of uitschakelen dat het over de desktop applicatie gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gekeken onder program files en van daaruit kan ik de desktop applicatie internet explorer opstarten

het is dus enkel de snelkoppeling die verdwenen is

ik heb gelezen dat je die kan terug zetten onder de dir %appdata%/microsoft/windows/Start Menu/programma's

maar ik vind geen dir Start Menu terug

Hoe zet ik de snelkoppeling terug?

Link naar reactie
Delen op andere sites

eigenlijk heb ik mij nog niet juist uitgedrukt: ik wil een snelkoppeling (voor het programma internet explorer) op het scherm dat verschijnt nadat je in windows 8.1 op het start scherm linksonder

op het pijltje gedrukt het zodat je alle app's en alle programma's ziet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor uw bericht. Maar blijkbaar ben ik niet duidelijk geweest:het is juist in de lijst van de bureaublad apps die verschijnt als je op de pijl klikt dat het icon voor explorer niet verschijnt.

Ik wil het icon in die lijst terug.

Vroeger stond dat icon daar.

Normaal wordt daar een icon gezet als je een installatie doet. Maar hiervoor moet ik eerst internet explorer verwijderen en dat gaat niet in windows 8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik gedaan maar er kwam geen icon in de app lijst (ook niet in het start menu)

Maar is het niet zo dat als je op "vast maken aan start" geklikt hebt en je daarna terug rechts naar het menu gaat, er "losmaken van start moet verschijnen"?

Bij mij stond er nog altijd "vastmaken aan start".

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.