Ga naar inhoud

Kan .NET Framework 4 maar niet installeren.


cout

Aanbevolen berichten

ik probeer al enige tijd .NET Framework 4 te installeren, maar dit lijkt maar niet te lukken. Ik krijg deze bizarre foutmelding:

".NET Framework 4 is niet geinstalleerd omdat:

Er bevindt zich een onjuiste

diskette in het station.

Plaats %2(volumenummer:%3)in het station %1."

ik werk met Vista.

Iemand een idee waar dit aan ligt?

Alvast bedankt voor de hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet je proberen om de reeds bestaande .NET Framework te verwijderen. Dat gaat met een tooltje.

Lees dit eens rustig door. Gebruik het tootlje .NET Framework Cleanup Tool. (link vind u in de website)

Kan u programma's vanaf cd installeren of geven die ook een dezelfde foutmelding want dan ligt het niet aan de .NET Framework installatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vista heeft enorm veel problemen met het installeren van Service Packs. Ikzelf heb bij mijn broer een week bezig geweest om SP1 van Vista erop te krijgen. Dat is gelukt. SP2 lukt echter niet. Niet normaal. Schandalig van Microsoft...

Minimum systeemvereisten voor Photoshop CS5:

system requirements | Adobe Photoshop CS5

Zoals je leest bij de minimale vereisten voor Photoshop CS5 wordt SP2 van Vista aanbevolen. Dus het kan inderdaad met de SP te maken hebben, aangezien je SP1 ook nog niet hebt.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst moeten we het probleem oplossen dat er geen programma's vanaf een cd geinstalleerd kunnen worden, want dat heeft niets met SP's te maken.

Ik ga even op google zoeken wat deze foutmelding precies wil zeggen:

"Er bevindt zich een onjuiste

diskette in het station.

Plaats %2(volumenummer:%3)in het station %1."

Desnoods vertalen we het in het engels, zodat we er meer info over terugvinden. Even geduld. In tussentijd kan je ook mee helpen zoeken op google :)

---------- Post toegevoegd om 20:51 ---------- Vorige post was om 20:49 ----------

Volgens mij heb je een partitieprobleem? Kunnen andere helpers eens naar dit topic kijken want van partities op zich ken ik niet zo veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb je een partitieprobleem? Kunnen andere helpers eens naar dit topic kijken want van partities op zich ken ik niet zo veel.

Ga via Start / Configuratiescherm (of Start/Instellingen/Configuratiescherm in het Klassieke Startmenu) / Systeem en onderhoud.

Daar kies je voor Systeembeheer/Computerbeheer/Opslag/Schijfbeheer.

Maak een screen van je schijfbeheer.

En plaats de afbeelding in een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je C-schijf heeft nog maar 4,71GB vrije ruimte meer.

Eventueel wat bestanden verplaatsen naar je D-schijf of een externe schijf.

Hoeveel cd/ dvd roms heb je eigenlijk?

Is er een virtuele driver bij?

Je schijfbeheer geeft er drie aan.

Die andere twee partities (eisa-configuratie) zijn nodig voor de acer- herstelconsole, daar blijf je dus best vanaf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-25087-1417704318,2292_thumb.jpgHoeveel vrije ruimte moet de c-schijf eigenlijk minimaal hebben?

Ik verplaats alvast een en ander.

Ik heb 1 CD/DVD driver. Een cd of dvd afspelen lukt niet meer.

Ik gebruik af en toe Daemon tools lite om een .iso bestand te openen.

Maar verder bij mijn weten geen virtuele schijven.

In de bijlage de screen van mijn computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.