Ga naar inhoud

Kan niet printen via Windows Photo viewer


Aanbevolen berichten

beste,

Als ik in een folder een foto open dan start automatisch Windows Photo Viewer. Als ik dan probeer af te drukken krijg ik een venster met printer instellingen echter in het printer selectievenster kan ik enkel een nieuwe printer installeren en zie ik mijn bestaande printer niet. Tijdens de laatste fase om een nieuwe printer te installeren dan krijg ik een systeem foutmelding. Mijn printer is een HP Color Laserjet 2600n. Kan er mij iemand helpen met dit probleem?

Dankuwel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo direct begrijp ik niet wat er mis is. Ik neem aan dat je de printer wel vanuit andere programma's kunt gebruiken? Als dat zo is kun je het volgende doen: Download Irfanview hier: IrfanView - Official Homepage - one of the most popular viewers worldwide en installer dat.

Ga vervolgens naar de map afbeeldingen en rechtsklik op een foto"en dan op "Openen met" | "Standaardprogramma selecteren" en kies dan Irfanview.

Probeer vervolgens om vanuit Irfanview te printen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit de foutmelding begrijp ik dat er een onderhuids probleem is met de printer.

Ik hoop dat je het Engels beheerst: (error 0x000006be) print spooler problem__ - Microsoft Community

Het komt er op neer dat je het beste dit kunt doen:

1) deinstalleren van de printer

- in configuratiescherm / apparaten en printers de HP printer verwijderen

- de HP software m.b.t. de printer verwijderen met "Een programma verwijderen" in configuratiescherm

2) indien nodig moet ook de printer queue worden geleegd

De details worden in het artikel uitgelegd

Na complete deinstallatie:

1) PC opnieuw opstarten

2) eventueel de nieuwste drivers en software voor de printer en jouw besturingssysteem (in de juiste taal) downloaden

of de originele CD gebruiken

3) die drivers / software installeren

Als het goed is zou het printen vanuit Photoviewer weer moeten werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.