Ga naar inhoud

kernel data inpage error


streep12

Aanbevolen berichten

Beste,

ik heb vandaag het volgende voorgehad met mijn laptop (windows 8). Ik wou namelijk een document op een USB-stick zetten, maar wanneer ik de stick in mijn laptop deed kreeg ik de melding dat deze geformateerd moest worden. na enkele keren tevergeefs te proberen viel plots mijn laptop uit met een blauw scherm en de melding dat ik een kernel data inpage error had. Vervolgens wilde mijn laptop terug opstarten maar hij bleef hangen in een blauw scherm (american megatrends inc). Ik geraak dus niet meer verder dan dit scherm: niet bij afsluiten met opslaan, ook niet bij afsluiten zonder opslaan.. en wanneer ik de powerknop inhoud om hem af te sluiten en terug aan te zetten blijft hij vasthangen in hetzelfde scherm..

Hulp is welkom, ik heb hem vrij hard nodig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat blauw scherm (american megatrends inc) is vermoedelijk het bios scherm.

Zie je daar ergens onderaan het scherm meldingen met bepaalde toetsen (bvb enter setup: F2 of F12: boot menu)?

De teksten kunnen varieren maar er zijn altijd wel bepaalde toetsen vermeld.

Welke vermeldingen staan er bij jou?

Probeer er anders een foto van te maken en voeg deze fote dan als bijlage bij een volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.