Ga naar inhoud

kopieren en plakken van foto`s


saxo2001

Aanbevolen berichten

ik heb altijd foto`s kunnen kopieren en plakken dat deed ik door rechtermuis knop kopieren en naar de bestemde map rechtermuisknop plakken er zijn meedere mogelijkheden maar niks lukt het plakken blijft grijs zodat die niet plakt heeft het altijd gedaan maar nu helaas niet meer, bij de computer van mijn vrouw doet die het wel en iemand zei mij dan moet een of ander programma erbij zetten maar welk of is er een andere oplossing.

m.v.g. John

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet ik uit proberen com is van buurman die helemaal leek is hij wilde van vrienden foto`s copieren en op zijn harde schijf zetten maar lukt niet meer het plakken simbool blijft grijs heeft het altijd gedaan

aangepast door saxo2001
Link naar reactie
Delen op andere sites

zijn bekenden en familie leven in bulgarijen en sturen dan via facebook foto`s en hij wil die dan copieren naar zijn harde schijf en dat lukt bij hem niet meer ik heb het bij mijn computer geprobeerd en lukt wel, ergens staat iets verkeerd bij hem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus op de website van Facebook staan foto's die hij naar de harde schijf wil kopiëren?

In principe kan je met de rechtermuisknop op een foto klikken en dan in het volgende menu op afbeelding opslaan als...

Welke mogelijkheden zijn beschikbaar in dat menu?

Welke browser gebruiken ze?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.