Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hoi,

Als ik in ontspanning mahjong wil spelen zegt mijn pc dat er geen programma aan het bestand is gekoppeld. Hij zegt ook dat ik het moet instellen in het configuratiescherm onder koppelinen instellen. Het probleem is dat Koppelingen instellen niet in mijn configuratiescherm staat.

Kan iemand me helpen om dit op te lossen?

Groetjes Keppetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan geen afbeelding vanop je PC hier zetten. Je kan het wel naar hier uploaden.

Bij Snel reageren, klik je op Meer opties. Je wordt naar een andere pagina gestuurd waar je kan antwoorden met meer instellingen. Als je verder naar beneden gaat, kom je een knop Beheer bijlagen tegen. Als je hier op klikt opent er een venstertje. Klik op Bladeren... en klik op je foto. Klik Openen en de afbeelding wordt geupload naar het forum. Als de afbeelding geüpload is klik je bovenaan op Sluit dit venster. De afbeelding staat in je bericht als bijlage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

het venster om het bestand te uploaden had gepinkt en mijn bestand was weg. Daarna heb ik terug op bladeren geklikt en dan terug geupload maar blijkbaar lukt dat ook niet. zal nog keer proberen. ligt misschien aan mij.

Heb het probleem gevonden. ik heb het bestand opgeslagen in word maar blijkbaar is dat een DOCX bestand. kan ik dit veranderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

.DOCX is de bestandsextensie van Word 2007. Dit bestand kan je hier niet uploaden.

Je kan best het volgende doen:

1. Open het .docx bestand gewoon met word 2007

2. Klik op de "office-knop" (links bovenaan het scherm)

3. Ga met je muis naar "opslaan als" en kies "Word 97-2003 document"

Hiermee wordt het bestand opgeslagen als .doc

4. Geef eventueel een naam en klik op opslaan.

Probeer nu nog eens om dit (.doc) bestand hier te uploaden

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.