Ga naar inhoud

map uit bibliotheek "afbeeldingen verdwenen


Baert Patric

Aanbevolen berichten

Beste,

hopelijk kan u mij helpen.

Tijdens een opkuis van mijn foto's enkele herplaatsen en ook enkele verwijderen, was plots de map 'mijn afbeeldingen' verdwenen, ik werkte toen in verkenner.

Ik verwijderde wel een map en enkele foto's afzonderlijk, maar heb die map zelf niet verwijderd en ze is ook niet te vinden in de prullenbak.

Hoe kan ik die map terugvinden en terugplaatsen? Die kan toch niet verdwenen zijn van de PC? In organisatie werkt het ook niet.

Ik hoop echt dat er een oplossing is?

Dank voor uw hulp

Patric

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Patric, Ga eens naar de volgende bestandslocatie en kijk of je daar de map "Afbeeldingen" terugvindt.

C:\Gebruikers\Patric\Afbeeldingen

ik vind idd ........patric/mijn afbeeldingen

Er was daar ook een aanduidung bij waar de mappen stonden dus c:/ met mappen, en verder dan d:/ met hier de mappen op de d schijf. Deze aanduidingen om via bibli: afbeeldingen naar de d te gaan is er ook niet meer. Hoe kan ik dit alles oplossen?

Dank bij voorbaat

Patric

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dit nog maar recent gebeurt is, kun je een herstelpunt terugzetten.

Hoe je dat doet lees je hier. (klik erop)

- - - Updated - - -

Selecteer een tijdstip van voor het probleem zich voordeed.

- - - Updated - - -

Het kan ook op een simpelere manier:

Ga naar de bestandslocatie van je "Afbeeldingen" (=bestandslocatie van in vorige post)

Rechtsklik op de map "Afbeeldingen"->"Opnemen in bibliotheek"->"nieuwe bibliotheek"

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.