Ga naar inhoud

Melding: Windows Search-service wordt niet uitgevoerd


Mache

Aanbevolen berichten

Beste,

Als ik probeer om mijn bestanden te indexeren. gaat dat niet. Zowel in de Verkenner als in Outlook 2010 kan ik indexeren niet inschakelen. Als ik de probleemoplosser activeer dan krijg ik de melding Windows Search-service wordt niet uitgevoerd. En dat die fout niet opgelost kan worden.

Het is een Asus ultrabook met een origineel geïnstalleerde Windows 8 erop die ge-upgradet is naar 8.1 (64-bit)

Omdat deze vraag al eerder werd gesteld, heb ik met Speccy alvast de volgende link gegenereerd: http://speccy.piriform.com/results/bBhzi3eI3LzbJ81c0tL1ycc

Ik heb ook RSIT 64bit laten draaien, maar dat levert best veel tekst in het logbestand op. Als ik dat ook moet sturen hoor ik dat graag.

Ik hoop dat jullie mij de oplossing kunnen aanreiken.

Vriendelijke groet,

Mache

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan krijg ik de volgende melding:

wOvKVDG6yAl2wAAAABJRU5ErkJggg==

als ik de 'click here' volg en uitvoer krijg ik daarna de melding dat de probleemoplosser de fout niet kan verhelpen.

- - - Updated - - -

oeps het foutmeldingsvenster dat het niet opgelost kon worden, werd omgezet naar heel veel code.

In dat venster kon ik doorklikken naar de probleemoplosser die geen oplossing bood.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier is het knipsel:

het knipsel wordt dus ook omgezet naar code. Weet je ook hoe dat voorkomen kan worden?

In de foutmelding staat:

De probleemoplossing kan niet worden voortgezet omdat een fout is opgetreden.

Code 8004FE2C

- - - Updated - - -

post-48064-1417705699,4731_thumb.png

RSIT 64 bit log.txt

aangepast door clarkie
code verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

chromelook; 
firefoxlook; 
emptyfolderscheck;delete
emptyclsid;
startupall; 
filesrcm;

  • Klik op de knop "Options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Deep Scan

  • Installed Programs

  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Start 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe nogmaals met het onderstaande script.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
    Java 7 Update 25 (64-bit);u
    standardsearch; 
    autoclean; 
    


  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tijdens het draaien van zoek.exe verscheen de volgende foutmelding:

Application error

Exception EAccessViolation in module SysSpec.exe at 00004C3F.

Access Violation at address 00404C3F in module 'SysSpec.exe'.

Read of address 4E4F4944

Ik heb dat venster met OK gesloten omdat zoek.exe anders niet verder ging.

Hier is het logbestandje: [ATTACH]30813[/ATTACH]

Vriendelijke groet, Mache

zoek-results2.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.