Ga naar inhoud

Microsoft account


Gast maurits

Aanbevolen berichten

Microsoft NL heeft mij een e.mail gestuurd naar een jarenlang niet gebruikt e.mailadres . Ik moest mij opnieuw aanmelden om bij het bericht te kunnen. Als ik dit op deze pc met W8 doe, wordt mijn Microsoft account waarschijnlijk gekoppeld aan mijn W8. Dat is wat ik niet wil gezien mijn vorige slechte ervaring, discussie foutmelding van 2 maart 2014.

Als ik mij op mijn oude XP pc aanmeldt om het bericht te lezen, wordt de door mij gevreesde koppeling met mijn W8 ook tot stand gebracht omdat de XP pc op dezelfde internet aansluiting zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een koppeling naar een bepaald account wordt uitgevoerd door je zelf en vanaf je PC.

Indien er meerdere gebruikers zijn op 1 en dezelfde Pc kunnen er perfect meerdere Microsoft- accounts aangemaakt worden op je PC.

Dus je kan gerust via je browser inloggen op een bepaald microsoft- account zonder dat het bestaand account op de pc veranderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry maar ik begrijp het niet. Er is geen account gekoppeld en dat wil ik ook niet. Dan moet er steeds na het opstarten een wachtwoord worden ingevuld. Ik wil bij mijn e.mailbericht in Live.nl zonder dat er iets in de huidige situatie wijzigt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.