Ga naar inhoud

OpenOffice 4.1.0 Downloaden


Amonra

Aanbevolen berichten

Ik probeer het adm.programma OpenOffice 4.1.0 te downloaden en op te slaan op mijn partici B (program files) maar het komt altijd weer terecht op mijn partici C.

Hoe moet ik dit aanpakken??? Ik kies bewust tijdens het downloaden voor partici B (program files) .Ik gebruik mijn partici C alleen voor Windows programmas.

Ramon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet logisch dat je downloads gaat opslaan in program files, wel dat de software er geïnstalleerd wordt.

Dus de eerste vraag is eigenlijk heb je het over downloaden of installeren?

De locatie waar je downloads opgeslagen moeten worden kan je aanpassen in je browser.

In internet explorer is dat extra-> downloads weergeven-> opties.

Ook is het zo dat standaard je Windows installatie op de C gebeurt en ook de software wordt er geïnstalleerd.

De stationsletter B wordt zelfs standaard niet gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoelde dat de software er geïnstalleerd wordt .

ik heb op jou aanwijzing extra-> downloads weergeven-> opties gekozen voor / Lokale schijf B/

en zal dus OpenOffice 4.1.0 deinstalleren en herinstalleren op partici B.

Hoop dat het lukt.

Ramon

Link naar reactie
Delen op andere sites

I

ik heb op jou aanwijzing extra-> downloads weergeven-> opties gekozen voor / Lokale schijf B/

en zal dus OpenOffice 4.1.0 deinstalleren en herinstalleren op partici B.

Nogmaals, bovenstaande geld voor het downloaden niet voor het installeren.

Als je een programma op een andere locatie wil installeren moet je indien de mogelijkheid zich voordoet tijdens de installatie kiezen voor aangepaste installatie.

Dan zou je de mogelijkheid moeten tegen komen om een andere locatie te selecteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lukt niet.Staat aan het begin dat het progje op de C partci wordt geinstalleerd. Nou ja laat maar .

Nogmaals, bovenstaande geld voor het downloaden niet voor het installeren.

Als je een programma op een andere locatie wil installeren moet je indien de mogelijkheid zich voordoet tijdens de installatie kiezen voor aangepaste installatie.

Dan zou je de mogelijkheid moeten tegen komen om een andere locatie te selecteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.