Ga naar inhoud

Opstart Windows 8.1


kristina

Aanbevolen berichten

Beste,

Bij in gebruik maken van windows 8.1 wordt er een vraag gesteld ivm beveiliging : in de bovenste kader (blauwe) staat er een E-mail adres in vb: pat.......euphon@...

Daaronder staat er terug een kader in om je e-mail adres te bevestigen zodat men een code toegestuurd krijgt.

Mijn e-mail adres is nu outlook en toch wordt de de vraag in de blauwe kader op mijn oud e-mail adres gesteld.

Dus ik geef mijn oud e-mail adres in als bevestiging in en verstuur het om mijn code te krijgen maar ik krijg geen code toegestuurd.

Doch heb ik de installatie verder kunnen afwerken maar de code wordt na een maand opgestuurd zeggen ze !!!!!!

Klopt dit allemaal en wat heb ik verkeerd gedaan.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag kristina,

Mijn e-mail adres is nu outlook

Outlook is een e-mailprogramma.

Ik veronderstel dat je bedoelt dat je nu een e-mailadres hebt dat eindigt op outlook.com?

Gaat het om een vraag over beveiliging zoals in deze link? (klik erop)

Indien je oud e-mailadres niet meer in gebruik is kan je helaas geen code ontvangen.

Gaat het hier over een Update van Windows 8 naar Windows 8.1?

Heb je in die Windows 8 eerst nog het oude e-mailadres gebruikt en dan overgeschakeld naar het nieuwe?

Misschien moet je het Microsoft account nog aanpassen?

Microsoft-accounts - Microsoft Windows

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is heel normaal. Het betreft de accountverificatie door Microsoft.

Toen je je Outlook account hebt aangemaakt, heb je ook een secundair e-mailadres opgegeven, namelijk je oude e-mailadres.

Wat je nu moet doen is in het lege vak je volledige (oude) e-mailadres intypen en dan bevestigen.

Vervolgens de e-mail ophalen in je OUDE e-mailaccount en de code die je daar krijgt invullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.