Ga naar inhoud

opstartprobleem met Xnotebook Cyclone


Devreese

Aanbevolen berichten

hallo,

daarnet was ik een oud windows 95-spel in compatibele mode aan het spelen op mijn xnb Cyclone. Tijdens het spelen was het regelmatig zo dat mijn scherm rare kuren kreeg en alle kleuren willekeurig veranderde. Maar daarnet werd mijn scherm volledig zwart terwijl de HD (t.t.z. het icoontje ervan) actief bleef. Na enkele minuten heb ik een harde stop uitgevoerd (5 s de on/off knop ingeduwd) met de bedoeling te herstarten. Maar nu lukt het starten niet meer, na enkele seconden geeft de laptop telkens 3 korte piepsignalen, en na ongeveer een minuut valt de laptop terug uit. wat heb ik verkeerd gedaan of wat moet er gebeuren?

alvast bedankt voor de tips.

Frank

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dat nog niet geprobeerd, ik doe dat deze namiddag.

- - - Updated - - -

nu blijft het scherm zwart, maar de PC piept niet meer bij het opstarten. af en toe knippert het lampje van de HC, maar verder is er niets. als ik een (bootable) CD invoer begint die te draaien, maar verder gebeurt er niets.

ik zal straks de verkopers nog eens moeten bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.