Ga naar inhoud

pc start niet op, systeemherstel werkt niet


josq

Aanbevolen berichten

Ik heb een offline pc (windows 7) die ik gebruik voor muziekproductie, dus er zitten wat MIDIdevices e.d. aan. Vandaag stopte de MIDI opeens, dus startte ik de pc opnieuw. Na geruime tijd sloot hij niet af en heb ik gekozen voor een harde reset. Wat er dan gebeurt:

  • ik krijg windows foutherstel
  • zowel bij normaal starten als bij foutherstel zegt hij "bestanden laden"
  • ik krijg vervolgens het schermpje "opties voor systeemherstel", moet toetsenbordindeling selecteren, en krijg dan een schermpje met de kolommen "besturingssysteem", partitiegrootte" en "locatie". Dit schermpje is leeg (Windows 7 zou er moeten staan?)
  • In hetzelfde schermpje heb ik de optie om de pc met een eerder gemaakt systeemkopie te herstellen. Kies ik deze optie, dan krijg ik de melding dat er een interne fout is opgetreden: Het systeem kan het bestand 0x80070002 niet vinden.
  • Vervolgens krijg ik een scherm "opties voor systeemherstel". Kies ik voor "opstartherstel" dan krijg ik de melding "deze computer kan niet automatisch worden hersteld" . Bij details: gebeurtenisnaam "StartupRepairOffline" Probleemhantekening 1 en 2: 0.0.0.0; 3, 5 en 7: unknown; 4: 0; 5: 1; versie van besturingssysteem 6.1.7602.2.10.256.1. De andere opties werken niet (het opdrachtprompt wel maar daar kan ik niet mee overweg).
  • Bij opnieuw opstarten krijg ik steeds hetzelfde.

Wie kan me helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.