Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Met een verkeerde handeling te doen met de muis op het bureaublad, hebben nu plots de pictogrammen allemaal een blauwe achtergrond in de tekst, dus alleen de tekst onder het pictogram heeft een blauwe achtergrond.

'k Heb totaal geen idee hoe ik dat kan herstellen, mss wil er iemand mij op de goede weg zetten? Met dank op voorhand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is Windows XP je besturingssysteem?

De eenvoudigste manier lijkt me om een herstelpunt terug te plaatsen. Neem een herstelpunt van gisteren of een paar dagen terug. Lukt het zo? Neem in ieder geval een datum of dag toen het probleem zich nog niet voordeed.

Hier (KLIK) lees je hoe je een herstelpunt terugplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx Kurtt voor de tip, maar 't helpt niet, heb een herstelpunt van de 24ste genomen, maar op 't einde zegt hij dat er geen nieuw herstel is gemaakt of iets dergelijks. Mss best m'n systeembackup van eerder terug zetten?

PS: Is win. XP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zijn 3 manieren om het op te lossen

SOLVED: Windows Desktop Icons Have Blue Highlight Box Around Text Label

Spijtig genoeg moet ik nu even weg. Als de vertaling moeilijk gaat, zullen mijn collega's u zeker verder helpen bij de vertaling.

De eerste manier is als volgt

Rechtsklik op het bureaublad en kies "Pirctogrammen sorteren op" (of iets in die aard). Daar moet je het vinkje weghalen bij "Lock Web Items on Desktop" (Webitmes op bureaublad vastzetten) of iets in die aard.

Ik ken spijtig genoeg niet de juiste tekst, aangezien ik Windows 7 heb. Maar probeer de link uit met de 3 methodes en vraag maar uitleg als je iets niet snapt.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zijn 3 manieren om het op te lossen

SOLVED: Windows Desktop Icons Have Blue Highlight Box Around Text Label

Spijtig genoeg moet ik nu even weg. Als de vertaling moeilijk gaat, zullen mijn collega's u zeker verder helpen bij de vertaling.

De eerste manier is als volgt

Rechtsklik op het bureaublad en kies "Pirctogrammen sorteren op" (of iets in die aard). Daar moet je het vinkje weghalen bij "Lock Web Items on Desktop" (Webitmes op bureaublad vastzetten) of iets in die aard.

Ik ken spijtig genoeg niet de juiste tekst, aangezien ik Windows 7 heb. Maar probeer de link uit met de 3 methodes en vraag maar uitleg als je iets niet snapt.

Is gelukt met de ontgrendeling van de pictogrammen, thx nogmaals.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.