Ga naar inhoud

screenshot/ knipprgramma


agie

Aanbevolen berichten

Bij het gebruiken van het zgn.. kniprogramma- en screenshot maken heb ik het probeleen wanneer ik een afbeelding van het start menu deze weg is wanneer kip-screenshot wil gebruiken.

Laatst was dit nodig maar dit lukt me niet . bij een vorige discussie zag ik dat dit mogelijk is en zie hiervoor de toegevoegde afbeelding uit een bericht gehaald.

Hoe hou ik de afbeelding vast?

post-25089-1417706006,7549_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geprobeerd met het windows 8.1 apps -scherm maar als ik dan op het knipprogramma knop druk opent dit zich op mijn oude instelling nl mijn bureaublad waar ik nog het liefst in werk.

Gebruik ik het knipprogramma om een afbeelding te maken op mijn bureaublad-instelling van wat maar ook lukt mij dat wel maar....niet van het startmenu -zoals ik bericht 1 een afbeelding liet zien ( deze afbeelding is niet van mezelf)

Ik had dit laatst nodig in een andere discussie om iets duidelijk te maken maar dit lukte me niet terwijl het toch mogelijk moet zijn....dus vandaar mijn vraag.

post-25089-1417706006,805_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.