Ga naar inhoud

Skydrive


Zimink

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs W 8.1 geïnstalleerd. Behalve een aantal programma's die nog niet met deze versie overweg kunnen, krijg ik het maar niet voorelkaar om mijn zakelijke bestanden in skydrive te koppelen aan mijn prive en meest gebruikte account. Het klinkt stom maar krijg het maar niet voor elkaar om de 2 accounts samen te voegen.

Even een opmerking: internet security van Norton werkt niet lekker met de nieuwe explorer in 8.1, de daar zal aan gewerkt worden beloofd Norton met name de toolbar van Norton wordt nog niet ondersteund.

Zimink

Link naar reactie
Delen op andere sites

In windows 8, heb ik de id's gekoppeld, waardoor ik tevens over beide clouds van sky drive beschikte, echter enkele dagen geleden heb ik de update naar 8.1 en werden de id's gescheiden. Dus als ik de id's weer kan samenvoegen hoop ik van een aantal problemen te zijn verlost en hoe doe ik dat nu. Zal wel simpel zijn en dat neem ik ook aan, maar kan er maar niet achter komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.