Ga naar inhoud

Slaapstand


dirk69

Aanbevolen berichten

Maar je krijgt hem uiteindelijk toch opgestart????

Of er een degelijke oplossing voor bestaat?

De slaapstand zorgt vaak voor problemen en dit niet alleen in Windows 8, het is dan ook een functie die bij mij direct na de installatie van een besturingssysteem uitgeschakeld wordt.

Ik begrijp ook de zin niet van die slaapstand, als ik een tijdje geen computer nodig heb schakel ik die gewoon uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat soort problemen komt heel vaak voor, vandaar clarkie's (en mijn) suggestie om het uit te schakelen. is overigens voor windows ook veel beter om af en toe opnieuw schoon op te starten....

als je wilt dat de slaapstand het goed doet, moet je de regelingen daarvoor bekijken en ermee experimenteren (configuratiescherm/energie.

en kijk ook eens bij de iegenschappen van je usb-poorten en -apparaten: als daar is toegestaan dat windows ze mag uitschakelen om energie te besparen, dan kan het ontwaken ook problemen geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.