Ga naar inhoud

stuurprogramma voor microsoft wpd beveiligde opslagwachtwoord


LudoVL

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

als ik 'apparaten & printers' open zie ik bij het pictogram van mijn PC een uitroepteken staan. Als ik dit beter bekijk dan krijg ik de mededeling dat er een 'stuurprogramma voor microsoft wpd beveiligde opslagwachtwoord' ontbreekt.

Wat ik echter ook doe, welke oplossing ik ook probeer, telkens is het resultaat 'dat het probleem niet opgelost is'. En zo geraak ik natuurlijk niet verder.

De grootste vraag is dat ik zelfs niet weet waar het over gaat. En op het internet vind ik daarover weinig of niets.

Wie kan of wilt er mij helpen a.u.b.?

Ik wil vermijden dat ik straks/morgen nog grotere problemen zou krijgen.

Alvast mijn hartelijke dank voor iedereen die mij wil helpen.

Met dank & vriendelijke groeten,

Ludo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

ik voerde de fixit uit maar zonder resultaat.

Ik kreeg als 'antwoord' dat het niet gelukt was. Ik sta dus nog geen enkele stap verder. :dong:

Is er eventueel een andere mogelijkheid waarmee iemand mee zou kunnen helpen a.u.b.?

Ik hoop dat er iemand mij toch een oplossing zal kunnen aanreiken....... Ik kijk alvast uit naar jullie antwoord(en).

Met dank & vriendelijke groeten,

Ludo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

het security pack van Telenet hangt samen met F-secure.

Sinds wanneer ik juist dit probleem weet ik niet juist. Ik heb het pas onlangs gezien, eerder toevallig zag ik een uitroepteken staan bij het pictogram van de computer met als verklaring 'problemen oplossen'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijg je foutmeldingen tijdens opstarten van Windows of merk je problemen op tijdens het werken op je PC?

Maak eens een printscreen van apparaatbeheer en plaats die in je volgend bericht.

Hoe je een printscreen kan maken lees je hier, hoe je die in een volgend bericht kan plaatsen hier.

Wat ik echter ook doe, welke oplossing ik ook probeer, telkens is het resultaat 'dat het probleem niet opgelost is'.

Welke oplossingen heb je al geprobeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.