Ga naar inhoud

Trusted Installer


IkHaatVirussen

Aanbevolen berichten

Beste werknemers van het PC-helpforum,

Ik heb een klein probleempje.

Mijn laptop loopt de laatste tijd veel vast.

Ik denk dat ik het probleem gevonden heb, er zitten shell32.dll op me laptop.

Maar als ik die wil verwijderen is dat ONMOGELIJK.

Ik heb trustedinstaller proberen uit te zetten, proberen te verwijderen, niks werkt.

Toen heb ik me eigen acc (admin) op me pc, Eigenaar gemaakt van het bestand.

Dan zegt het weer dat ik toestemming van degene hebben moet, terwijl IK dat ben.

Ik weet niet wat ik nu verder doen moet, ik ben bereid eventueel me teamviewer te geven, om me hiermee te helpen.

Met vriendelijke groeten,

IkHaatVirussen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb je je antivirus als eens je pc grondig laten scannen?

Shell32.dll is een belangrijke Windows-bestand, en verwijderen kan instabiliteit van het systeem veroorzaken. Je mag het alleen verwijderen als je weet wat je aan het doen bent.

- - - Updated - - -

of voor meer info ga naar

http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-system/i-tried-to-remove-shell32dll-in-save-mode-however/86625e46-868b-4cb0-ac0f-f0671e5d09e2

aangepast door Asus
link naar Iobit verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat versta je onder loopt vast?

Krijg je foutmeldingen, welke?

@Clarkie ja, maar toen had ik een lichte infectie, nu blijft dit maar aan de gang.

Nu weten we helaas nog niet wat je problemen juist zijn.

Voer alvast onderstaande uit en vermeld dan ook wat juist het probleem is.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.